تخت یک نفره از رایج ترین انواع تختخواب موجود در بازار محسوب می شوند. عموم مردم از تختخواب به عنوان بستری مناسب جهت استراحت کردن و خوابیدن استفاده می کنند. با توجه به اینکه خواب نقش اساسی در روحیات و خلق و خوی افراد خواهد داشت. باید در انتخاب و خرید تخت یک نفره توجه زیادی باید نمود. پیش از خرید تختخواب، در نظر گرفتن یک سری نکات مهم ضرورت دارد و در ادامه بدان خواهیم پرداخت.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب یکی از عرضه کنندگان بزرگ در حوزۀ لوازم چوبی است که توانسته طی سالیان فعالیت خود، جدیدترین محصولات سرویس خواب و چوبی را در مدل های مختلف عرضه کند.

خرید و فروش تخت یک نفره

امروزه تنوع خرید و فروش تخت یک نفره نسبت به گذشته بهبود یافته است و از مواد اولیۀ مقاوم جهت تولید انواع تختخواب استفاده می شود. بنابراین افرادی که قصد خرید تخت یک نفره دارند، بر اساس قیمت، کیفیت و ویژگی های ظاهری و ساختاری تخت انتخاب خود را انجام می دهند.

تخت یک نفره در ابعاد استاندارد ساخته می شوند تا صدمات جدی به افراد وارد نکند. به عنوان مثال ارتفاع سطح تختخواب از سطح زمین باید به نحوی باشد که کف پا به طور کامل بر روی زمین قرار گرفته شود و نکته ای است که هنگام خرید تخت خواب یک نفره بایده مد نظر داشته باشید.

قیمت خرید تخت یک نفره به طرح تخت، جنس بدنه و کیفیت آن بستگی دارد. از این رو بر مبنای توان مالی، امکان خرید تخت یک نفره ساده با قیمت ارزان برای شما مهیا است.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب یکی از اولین فروشگاه هایی است که توانسته بر حسب نیاز بازار، امکان خرید اینترنتی تخت یک نفره و سایر محصولات را برای مشتریان فراهم سازند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی بهسازان چوب مراجعه کنید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 498
نمایش همه
علاقه مندی ها ()