کمد لباس یکی از اقلام چوبی است که در هر خانه ای می توان کاربرد آن را مشاهده نمود. فروش کمد لباس به عنوان یکی از وسایل چوبی اتاق خواب و یا اتاق پرو محسوب می شود. استفاده از کمدهای لباس، موجب نطم بخشیدن به فضای دکوراسیون می شود. در واقع به کمک این وسیلۀ چوبی می توان پوشاک خود را به صورت مرتب در فضایی پوشیده نگهداری نمود و متناسب با تعداد اعضای خانواده، انواع  کمد لباس خریداری نمود.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، چندین سال دارای سابقه در زمینۀ تولید محصولات چوبی دکوراسیون داخلی می باشد. این مجموعه دارای لیست محصولاتی همچون کمد لباس، آینه کنسول، جاکفشی، سرویس خواب، میز آرایش، صندلی راحتی، لوازم اداری و غیره می باشد. بنابراین اگر قصد خرید تجهیزات چوبی جهیزیۀ عروس و یا وسایل خانه و محیط اداری را دارید، می توانید به محصولات متنوع بهسازان چوب را مشاهده نمائید.

نکات مهم خرید آینه کنسول

همانطور که جهت خرید کمد لباس باید به مواردی چون قیمت، کیفیت جنس چوب کمد، ابعاد، طرح، تعداد طبقات و ظرفیت آن توجه گردد. در خصوص خرید آینه کنسول نیز توجه به مدل، قیمت، ابعاد و جنس آن ضرورت دارد. بدین وسیله شما از خرید خود، رضایت کامل خواهید داشت. متناسب با لباس های بلند، پیشنهاد می کنیم از کمد لباس ایستاده و آویزی استفاده نمائید. این در حالی است که جهت لباس های معمولی کمد لباس کشویی بهترین گزینه محسوب می شود. قیمت آینه کنسول به عوامل متعددی بستگی دارد و متناسب با سلیقۀ شخصی خود، می توانید با قیمت ارزان آینه کنسول و یا کمد لباس خریداری کنید.

فروشگاه بهسازان چوب با اتکاء به نیروی پرسنل مجرب، توانسته به منظور رفاه حال مشتریان با راه اندازی وب سایت رسمی بهسازان چوب، امکان خرید اینترنتی انواع محصولات چوبی خانگی و اداری را با قیمت مناسب برای عموم خریداران در اقصی نقاط کشور فراهم سازد.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 611
نمایش همه
علاقه مندی ها ()