نوع کاربری پوستر دیواری:

پوستر های دیواری بسیار زیبا می باشند و امروزه جایگاه خود را در دکوراسیون های مدرن به راحتی باز کرده‌ اند. از این محصولات عموماً در محیط های داخلی سازه های مسکونی استفاده می شود، البته هارمونی طرح ها و رنگ های آنها نسبت به محیط بیرونی سازه نیز باید در نظر گرفته می شود. مطمئناً هر مکانی که قابلیت نصب کاغذ دیواری را داشته باشد می تواند قابلیت نصب پوستر دیواری را نیز داشته باشد، بی تردید اصلی ترین کاربرد پوستر دیواری همانطور که از نامش می توان حدس زد استفاده بر روی دیوارها می باشد. بدیهی است که طراحی های سه بعدی بسیار شگفت انگیز می باشند و  پوستر دیواری که دارای این طراحی ها هستند جلوه خارق العاده به فضای ساختمان خواهند داد.

 پوستر دیواری تصویری ویژه منازل:

عموماً پوستر دیواری برای زیبا سازی خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد، این محصول در واقع یک دیوار پوش بسیار مدرن می باشد و از آن برای دیوار اصلی باید استفاده شود. در نظر داشته باشید که بهتر است برای تمامی دیوار ها از این نوع متریال استفاده نکنید و همچنین برای تاثیر گذاری مضاعف در دکوراسیون داخلی از پوستر های دیواری تصویری به طور ویژه بر روی یک دیوار استفاده نمایید. این محصول را می توان در ساختمان های کوچک مانند آپارتمان نیز استفاده کرد. خرید پوستر دیواری گل سه بعدی را از دکور آفیس با قیمت ارزان انجام دهید.

پوستر دیواری مناسب برای هتل ها:

مطمئناً هتل های ستاره دار و مجلل حتماً در لابی های خود باید از طراحی های ویژه و منحصر به فردی استفاده نمایند. همانطور که مستحضر می باشید لابی نخستین فضایی است که در معرض مسافران هتل قرار می گیرد و در واقع می توان گفت که نمایانگر خدمات هتل نیز می باشد. مطمئناً چیدمان اصولی و حرفه ای می تواند رضایت خاطر مسافران را برانگیزد، در خصوص بزرگترین دیوار لابی هتل و طراحی آن باید اذعان کنیم که حتماً می بایست بسیار مبتکرانه و هوشمندانه انجام شود تا محیطی خارق العاده و شگفت انگیز را برای مسافران به نمایش بگذارد. 

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 570
نمایش همه
علاقه مندی ها ()