وجه تمایز کاغذ دیواری و پوستر دیواری:

در نظر داشته باشید که بسیاری از افراد و حتی مراکز فروش، کاغذ دیواری و پوستر دیواری را به اشتباه یک محصول معرفی می کنند. در پیرو همین موضوع بسیاری از خریداران در خصوص تفاوت های این دو محصول دچار ابهام می شوند و درک درستی از هیچیک از این محصولات ندارند. در اولین قدم باید اشاره کنیم که پوستر دیواری سه بعدی، پوستر سه بعدی، کاغذ دیواری سه بعدی، هر سه نام های دیگر پوستر دیواری هستند و هیچ گونه وجه تمایزی به لحاظ متریال استفاده شده در آنها وجود ندارد اما فرق فاحشی با کاغذ دیواری دارند. امکان دارد که پوستر دیواری را برای یک قسمت ویژه‌ای در خانه طراحی کنند و یا حتی قسمتی از دیوار را بپوشاند اما به هیچ عنوان پوستر های دیواری برای کل دیوار توصیه نمی شود. در حالیکه از کاغذهای دیواری برای پوشاندن کامل دیوار و یا حتی تمامی دیوار های یک ساختمان می توان استفاده کرد. یکی دیگر از تفاوت‌ های کاغذ دیواری با پوستر دیواری قابل شستشو بودن کاغذهای دیواری می باشد، بدین ترتیب مطمئناً کاغذهای دیواری از دوام بیشتری نیز برخوردار خواهند بود. عموماً پوستر دیواری قابل شستشو نیست اما برای تغییرات به سادگی با پوستر های دیگر جایگزین خواهند شد.

مدل های مختلف پوستر دیواری:

همانطور که اشاره شد پوستر های دیواری به لحاظ ابعاد طراحی و متریال مورد استفاده در تولید آنها دسته بندی می شوند. متریال هایی که در پوسترهای دیواری مورد استفاده قرار می گیرند عبارت است از:

- انواع استیکر ها

- پوسترهای بزرگ چند رول

- برچسب های دیواری. فروش پوستر دیواری حیوانات درنده توسط مجموعه دکور آفیس انجام می گیرد. 

مطلب پایانی:

تیم کار آزموده شرکت دکور آفیس دارای بروزترین و مهمترین تجهیزات چاپ پوستر دیواری می باشد، بنابراین توصیه می کنیم برای رسیدن به قیمت مطلوب و همچنین محصولی با کیفیت حتماً به این شرکت معتبر و محبوب مراجعه کنید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 629
نمایش همه
علاقه مندی ها ()