پارکت لمینت از رایج ترین کفپوش هایی است که جهت تغییر در نمای دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته می شوند. به طور کلی علت اصلی از استقبال عموم مردم از این نوع کفپوش، به دلیل داشتن یک سری ویژگی های ساختاری و ظاهری این محصول می باشد، که در ادامۀ متن بیشتر به آن اشاره خواهیم کرد. در حال حاضر شاهد فروش و پخش انواع پارکت لمینت در سطح بازار محصولات دکوراسیون داخلی ساختمان می باشیم.

فروشگاه دکور آفیس با تلاش فراوان و استفاده از کادر پرسنل مجرب، توانسته محصولات متنوع و مرغوبی را تهیه نموده و در دسته بندی های مختلف به مشتریان خود پیشنهاد دهند. در این لیست، می توانید شاهد فروش پارکت در طرح و رنگبندی های مختلف باشید.

عرضۀ انواع پارکت لمینت و ویژگی های آن ها

 از زمان اختراع و پیدایش پارکت در حوزۀ تزئین نمای دکوراسیون، عموم مردم از کفپوش پارکت استقبال فراوانی نمودند. در ابتدا پارکت چوبی به طور مستقیم از چوب درختان ساخته می شد ولی با گذشت زمان جهت افزایش دوام پارکت، انواع پارکت لمینت ساخته شد و در دسترس خریداران قرار گرفته شد.

پارکت لمینت دارای یک سری ویژگی های ظاهری و ساختاری است که می توان به ابعاد، طرح و رنگبندی های مختلف این نوع کفپوش اشاره نمود. علاوه بر آنکه کفپوش پارکت لمینت از لایه های به هم فشردۀ اچ دی اف با روکش pvc ساخته شده اند که مقاومت بالایی در برابر نفوذپذیری آب و رطوبت دارند. بدین وسیله در موقعیت های مختلفی چون محیط استخر، آشپزخانه های مسکونی و صنعتی، هتل، رستوران ها، سالن های ورزشی، ساختمان های مسکونی، کافی شاپ، مهدکودک و غیره استفاده نمود. خرید پارکت لمینت ترکیه را از سایت انجام دهید. 

اگر قصد سفارش اینترنتی پارکت لمینت را دارید، می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه کنید. این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی چون انواع کفپوش و دیوارپوش با کیفیت عالی و قیمت ارزان خدمات رسانی می کند.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 540
نمایش همه
علاقه مندی ها ()