پوستر دیواری یکی از جدیدترین انواع دیوارپوش محسوب می شود که در سال های اخیر بسیار مور توجه قرار گرفته است و افراد زیادی از آن جهت تزئین نمای دکوراسیون استفاده می کنند. پوستر دیواری تنوع بالایی دارد و عموم مردم می توانند متناسب با سلیقۀ شخصی این نوع دیوارپوش را انتخاب نموده و خریداری نمایند.

برخی از موارد، یافتن طرح مورد نظر دشوار است و افراد در فروشگاه ها آن را نمی یابند ، در این هنگام می توانند از فروشگاه اینترنتی دکور آفیس، اقدام به خرید پوستر دیواری مورد نظر خود نمائید. زمانی که شما خواستار خرید پوستر دیواری سفارشی هستید، متناسب با طرح مورد نظر خود، این نوع دیوارپوش را خریداری می کنید. مراکزی هستند که به صورت تخصصی در زمینه ی چاپ پوستر دیواری فعالیت دارند و متقاضیان می توانند سفارش طرح های مورد نظرشان را به راحتی به این مجموعه واگذار نمایند.

فروش انواع پوستر دیواری

طرح های مختلفی جهت چاپ پوستر دیواری مورد استفاده قرار گرفته است، که عبارتند از طرح های آسمان، گل ، طبیعت بکر، ساحل و دریا، چهره، اشعار و خط، نقاشی های تاریخی و ... می باشند. در واقع هر تصویری که بخواهید را می توان با استفاده از دستگاه های چاپ دیجیتال مدرن و پیشرفته به صورت چاپ پوستر دیواری درآورد. برای خرید پوستر دیواری طبیعت به سایت مراجعه کنید.

طریقه ی نصب کاغذ دیواری سه بعدی متفات خواهد بود به این شکل که کاغذ دیواری ها به صورت رولی در کنار هم نصب می شوند و اضافی آن در پایان دیوار و پایان کار بریده می شود اما پوستر دیواری یا همان کاغذ دیواری سه بعدی باید در سایز های مشخص با توجه به دیوار مورد نظر انتخاب شوند و کل دیوار را در بر می گیرند و تکه هایش همانند پازلی در کنار هم قرار گرفته تا تصور مورد نظر کامل شود.

فروشگاه دکورآفیس

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 512
نمایش همه
علاقه مندی ها ()