تابلو مهمترین وسیله جهت تغییر در نمای دکوراسیون داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شود. سال های اخیر تنوع طرح های تابلو افزایش یافته است و این مسئله موجب شده تا افراد به راحتی بتوانند بهترین تابلو دکوراتیو را تهیه نمایند. فروش تابلو در سبک های مختلف موجب شده تا متناسب با سلایق مختلف، افراد بتوانند تابلوی نقاشی مورد پسند خود را در ابعاد مختلف تهیه نمایند و جهت تزئین نمای دکوراسیون منزل و یا محیط اداری استفاده نمایند. نیازهای زیبایی شناختی بصری به افراد کمک می کند که حال و هوای پیرامون محل زندگی خود را تغییر دهند و نمای هنری به فضای دکوراسیون ببخشد.

فروشگاه دکور آفیس به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و در لیست محصولات فروشگاه، امکان خرید تابلو را در سبک های مدرن و کلاسیک برای عموم مشتریان فراهم نموده است.

نکات مهم انتخاب تابلو

جهت انتخاب و خرید تابلو گل ، در نظر گرفتن یک سری نکات مهم چون سبک طراحی، فضای دکوراسیون، شکل و ابعاد دیوار، نقاشی سطوح دیوار، ابعاد تابلو، اندازه سقف، قیمت و ... می تواند بسیار مفید واقع گردد. بدین ترتیب می توانید تجربۀ بهترین خرید تابلو را جهت تزئین نمای دکوراسیون سالن پذیرایی و دیگر قسمت های داخلی ساختمان داشته باشید.

جهت ایجاد گالری تابلو می توانید از مزایای تابلوهای دکوراتیو چند تکه ای و یا تابلوهای چند ضلعی استفاده نمائید. در این صورت می توانید تغییرات شگرفی در فضای دکوراسیون بوجود آورید. تابلو مذهبی، تابلو دکوراتیو، تابلو نقاشی، تابلو پارچه ای، تابلو تزیینی، تابلو پرتره و ... برخی از انواع تابلو هستند که با متریال مختلف ساخته می شوند و در دسترس مشتریان قرار گرفته می شود. هنگام انتخاب و خرید تابلو، توجه به سبک تزئین دکوراسیون از اهمیت بالایی برخوردار است. جهت مشاهده و سفارش اینترنتی تابلو می توانید محصولات فروشگاه اینترنتی دکور آفیس را مشاهده نمائید.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 441
نمایش همه
علاقه مندی ها ()