تخت یک نفره بر اساس ابعاد استاندارد ساخته می شوند. تخت خواب به دلیل کاربردی که جهت استراحت و خوابیدن دارد، باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. در واقع پایه اصلی تختخواب یک نفره را کفی تخت تشکیل می دهد. جهت خرید  تخت یک نفره می توانید به مراکز عرضۀ تجهیزات و لوازم چوبی خانگی مراجعه نمائید. فاکتورهای متعددی بر روی انتخاب و خرید تحت یک نفره مناسب تأثیر گذار می باشد و افرادی که قصد تهیۀ سرویس خواب خود می باشند، داشتن اطلاعات جامعی در این خصوص می تواند بسیار کاربرد باشد.  

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب به عنوان مجموعه ای معتبر و با سابقه در عرصۀ تهیه و توزیع تجهیزات دکوراسیون خانگی چون انواع سرویس خواب چون تخت یک نفره فلزی و چوبی در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد.

خرید اینترنتی تخت یک نفره

با توجه به استقبال روز افزون از سفارشات اینترنتی، برخی از فروشگاه های معتبر و فعال که همواره در صدد جلب رضایت مشتریان می باشند، توانسته اند با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، امکان خرید آنلاین تخت یک نفره را به همراه گارانتی و ضمانت نامه و قیمت مناسب مهیا سازند.

خرید اینترنتی سرویس خواب به افراد کمک می کند که بتوانند اجزای مختلف تختخواب یک نفره و یا دو نفره را به صورت جداگانه سفارش دهند و بدین وسیله صرفه جویی مالی را برای افراد به ارمغان می آورد. علاوه بر آنکه سفارش اینترنتی تخت یک نفره به فرد اجازه می دهد متناسب با قیمت و کیفیت، بهترین کفی تخت خواب را انتخاب نمایند.

در حال حاضر متناسب با فضایی که در اتاق خواب در اختیار دارید، می توانید از تخت یک نفره با کفی جکدار استفاده نمائید. این نوع تختخواب به دلیل داشتن باکس خالی در قسمت زیرین تخت، فضای کافی جهت ذخیره سازی وسایل اضافی به فرد می دهد.

اگر خواستار  خرید تخت یک نفره با کفی جک دار، به صورت اینترنتی می باشید، می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب داشته باشید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 553
نمایش همه
علاقه مندی ها ()