تخت دو طبقه از دیگر انواع تخت است که طراحی متفاوتی نسبت به تخت ساده و تخت یک نفره دارد. در واقع این نوع تخت از جمله تخت های یک نفره است که به صورت دو طبقه طراحی و ساخته شده اند و متناسب با محیط های کم فضا می باشند. برای محیط های نظامی، خوابگاه و اتاق رست کارکنان و همچنین افرادی که بیش از یک فرزند دارند و اتاق به تعداد آنها وجود ندارد، می توانند با خرید تخت دو طبقه که کفی تخت مقاوم و استحکام باشد، نیاز آنها را برآورده نمود. استفاده از تخت جهت استراحت و خوابیدن آسودگی خاطر خاصی به افراد می دهد. به عبارتی فرد در طول روز می تواند از تخت به عنوان محلی برای رفع خستگی و چرت روزانه استفاده نماید. البته برخلاف تصور برخی از افراد، نیاز است که توجه خاصی در انتخاب تخت دو طبقه مناسب داشته باشید. در واقع نوع کفی تختی که برای آن در نظر گرفته می شود، نقش بسزایی در طول عمر تخت خواهد داشت.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب دارای سابقۀ طولانی مدت در عرصۀ تهیه ، تولید و فروش انواع لوازم چوبی دکوراسیون منزل و محیط اداری می باشد. این مجموعه متناسب با نیاز بازار توانسته است، امکان خرید انواع تخت دو طبقه را با قیمت مناسب و کیفیت بالا فراهم سازد. در این فروشگاه می توان هر کدام از اجزای تختخواب را به صورت جداگانه انتخاب نمود. به عبارتی امکان انتخاب و خرید کفی تخت به صورت جداگانه وجود دارد و سپس تشک و دیگر قطعات سرویس خواب را مطابق با سلیقۀ شخصی خود خریداری نمائید.

با گسترش فضای اینترنت در حال حاضر امکان سفارش دهی اینترنتی تخت دو طبقه و کفی تخت یک نفره و دو نفره برای عموم مشتریان فراهم می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید اینترنتی تخت خواب دو طبقه و  کفی تخت به عبارتی سرویس خواب می توانید به وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 651
نمایش همه
علاقه مندی ها ()