صندلی راک یکی از جمله صندلی هایی است که طرفداران زیادی در سطح جهان دارد و از جمله وسایل نوستالژی برای افراد محسوب می شود. صندلی راک همان صندلی گهواره ای است که مادر بزرگان بر روی آن نشسته و مشغول بافتن شالگردن و یا استراحت کردن در مقابل شومینه بودند. البته هم اکنون نیز خیلی از افراد علاقه مند به خرید  صندلی راک می باشند. با گذشت زمان تولید کنندگان تجهیزات خانگی تلاش نمودند بر تنوع محصولات راحتی خانگی بیفزایند که در نتیجۀ آن توانستند انواع تاب ریلکسی را به صورت یک نفره و یا دو نفره طراحی نموده و در اختیار مصرف کنندگان گرامی قرار دهند.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب نیز با برآورده نمودن نیاز عموم مشتریان توانسته است در لیست محصولات چوبی راحتی، انواع صندلی راک و تاب های ریلکسی را در مدل های مختلف به فروش برساند. بدین ترتیب افرادی که خواستار خرید صندلی های راحتی برای زمان استراحت خود و یا اعضای خانواده هستند، می توانند نگاهی به این فروشگاه بزرگ نموده و مناسب ترین صندلی راکینگ را با قیمت ارزان تهیه نمایند.

ویژگی های صندلی راک و تاب ریلکسی یک نفره

مهمترین ویژگی که یک صندلی راک و یا تاب ریلکسی یک نفره و یا چند نفره باید داشته باشد، داشتن بدنۀ مستحکم و اتصالات با کیفیت است. در واقع این نوع صندلی ها به دلیل داشتن حرکت دوار نباید با گذشت مدت زمان کوتاهی صدای ناهنجاری تولید کند و باید به صورت روان حرکت خود را داشته باشد. بنابراین هنگام خرید صندلی راک به شما پیشنهاد می کنیم، تنها زیبایی های تاب ریلکسی را مد نظر نداشته باشید.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب به دلیل سابقۀ فعالیت طولانی مدت در حوزۀ تولید و عرضۀ محصولات چوبی، هم اکنون توانسته امکان خرید اینترنتی تاب ریلکسی و انواع صندلی راک پاف دار و مکانیزه را با قیمت ارزان برای مشتریان فراهم سازد.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 522
نمایش همه
علاقه مندی ها ()