کفی تخت به عنوان بدنۀ اصلی تشکیل دهندۀ تختخواب محسوب می شود و کمتر فروشگاهی وجود دارد به صورت جداگانه امکان خرید کفی تخت را برای مشتریان فراهم می کند. در حال حاضر برخی از فروشگاه های معتبر عرضۀ تخت خواب، تلاش نموده اند بر تنوع محصولات کفی تخت بیفزایند و بدین وسیله افراد انتخاب بیشتری برای خرید تختخواب مورد پسند خود داشته باشند.

جهت خرید انواع کفی تخت در طرح های مدرن و امروزی می توانید به فروشگاه اینترنتی ویستا کالا مراجعه نمائید. این مجموعه به صورت یکی از مجموعه های معتبر در حوزۀ تولید و پخش تجهیزات خانگی و اداری فعالیت خود را در تهران آغاز نموده است. هم اکنون در لیست محصولاتی که عرضه می کند، فروش کفی تخت جکدار و کفی تخت ساده را به صورت یک نفره و یا دو نفره از جنس چوبی و فلزی انجام می دهد.

مزایای فروش کفی تخت جکدار

همانطور که در ابتدای این مقاله بدان اشاره نمودیم، نسبت به گذشته تنوع فروش کفی های تختخواب افزایش یافته است. بدین وسیله مشتریان متناسب با محل قرارگیری، قیمت و سلیقۀ شخصی می توانند بهترین کفی تخت را انتخاب نموده و خریداری کنند.

فروش کفی تخت جکدار متناسب با افرادی که دارای اتاق خواب کوچکتر هستند، عرضه می شوند. از مهمترین ویژگی های کفی تخت جکدار می توان به داشتن باکس خالی در قسمت زیرین تختخواب اشاره نمود. بدین ترتیب فرد می تواند اقلام بی کاربرد و کم مصرف خود را در این قسمت قرار دهد. به همین دلیل خیلی از افراد علاقه مند به خرید کفی تخت جکدار دونفره برای اتاق خواب می باشند. البته تأثیر مستقیم بر قیمت کفی تخت خواهد داشت.

جهت سفارش اینترنتی خرید کفی تخت جکدار می توانید به فروشگاه اینترنتی ویستا کالا مراجعه نموده و سفارش خود را با اطمینان سفارش دهید.

فروشگاه ویستا کالا 

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر - فروشگاه اینترنتی ویستا کالا

تلفن های تماس:  992-55-54-0992

                    0992-54-55-993 

                   982166297692+ 

تلفن واتساپ: 09391352800

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 501
نمایش همه
علاقه مندی ها ()