کاغذ دیواری جهت تزئین نمای داخلی در امور طراحی دکوراسیون ساختمان بر روی سطوح دیوار نصب می شود. با گذشت زمان بر تنوع کاغذ دیواری افزوده اند و این مسئله موحب شده تا همچنان بر طرفداران این محصول دکوراتیو افزوده شود. افرادی که قصد نوسازی و بازسازی ساختمان را دارند، با خرید کاغذ دیواری تلاش می کنند زیبایی دکوراسیون داخلی قسمت های مختلف ساختمان را بهبود ببخشند.

فروشگاه دکور آفیس متناسب با نوع کسب و کاری که آغاز نموده است، همواره تلاش دارد با تأمین تجهیزات با کیفیت بتوانند شرایط مناسبی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند تا بهترین محصولات دیوارپوش کاغذ و پوستر دیواری، کفپوش پارکت، سقف کشسانی، پرده چاپی و غیره را با قیمت مناسب تهیه نمایند.

فروش کاغذ دیواری پذیرایی

کاغذ دیواری پذیرایی بیشتری متقاضی را دارد چون سالن پذیرایی مهمترین قسمت نمای دکوراسیون داخلی ساختمان محسوب می شود. در واقع اولین جایی که افراد پس از باز کردن درب به آنجا می روند، سالن پذیرایی می باشد. از این رو تزئین نمای دکوراسیون اتاق نشیمن با کاغذ دیواری بسیار جذاب و چشمگیر خواهد بود.

  خرید کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک سه بعدی و یا کاغذ دیواری نقش برجسته مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته می شود. افراد زیادی تمایل دارند، جهت تزئین نمای دکوراسیون قسمت های مختلف ساختمان از طرح های متنوع کاغذ دیواری استفاده نمایند. در این صورت می توانند تغییرات قابل توجهی را بوجود آورند و زیبایی دکوراسیون را چندین برابر کنند.

نسل جدید کاغذ دیواری متشکل از روکش pvc می باشد که امکان قابل شستشو بودن این محصول را نسبت به نسخه های قدیمی فراهم نموده است.

کاغذ دیواری فایبرگلاس، کاغذ دیواری وینیل یا pvc، کاغذ دیواری با روکش پارچه ای، کاغذ وینیلی بافته نشده و ... برخی از انواع کاغذ دیواری محسوب می شوند. جهت سفارش اینترنتی کاغذ دیواری می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 528
نمایش همه
علاقه مندی ها ()