کاغذ دیواری نوعی دیوارپوش است که با استفاده از چسب مخصوص بر روی دیوار نصب می شود. هدف اصلی از نصب دیوارپوش در نمای داخلی دکوراسیون، ایجاد تغییرات اساسی و زیبا نمودن نمای سالن پذیرایی، اتاق ها و دیگر قسمت های ساختمان می باشد. به طور کلی جهت خرید کاغذ دیواری در نظر گرفتن یک سری پارامترها ضرورت دارد و ما قصد داریم در این مقاله به برخی از موارد مهم انتخاب بهترین کاغذ دیواری اشاره داشته باشیم.

فروشگاه دکور آفیس چندین سال است که کسب و کار مجموعۀ خود را در حوزۀ تأمین و فروش کاغذ دیواری و دیگر محصولات دکوراسیون داخلی آغاز نموده است. اقشار مختلف جامعه می توانند جهت خرید کاغذ دیواری مجلل ارزان از میان محصولات دیوارپوش این مجموعه تهیه نمایند.

فروش کاغذ دیواری مجلل

اگر طرفدار خرید کاغذ دیواری مجلل جهت تزئین نمای دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق میهمان و یا نمای دکوراسیون اداری و یا تجاری می باشید، پیشنهاد می کنیم، علاوه بر در نظر گرفتن طرح تصاویر، کیفیت جنس کاغذِ کاغذ دیواری را نیز در نظر بگیرید.

قابل شستشو بودن، داشتن استحکام در برابر پارگی و یا خط و خش، عدم جذب گرد و غبار و ... برخی از موارد مهمی هستند که هنگام خرید کاغذ دیواری لوکس نیز باید مد نظر قرار گرفته شوند. علاوه بر داشتن تصاویر شکیل و جذاب، دوام و طول عمر بیشتری نیز داشته باشد.

البته توجه داشته باشید، افرادی که دارای مستأجر می باشند و تمایل به تعویض هرسالۀ کاغذ دیواری دارند، می توانند با خرید کاغذ دیواری ارزان، علاوه بر اینکه نمای دکوراسیون را زیبا می نمایند، هزینۀ زیادی را جهت خرید کاغذ دیواری صرف ننموده باشند.

اگر علاقه مند به  خرید کاغذ دیواری کودک و نوجوان و انواع سفارشی هستید می توانید با دفتر فروش فروشگاه اینترنتی دکور آفیس تماس حاصل فرمائید.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 513
نمایش همه
علاقه مندی ها ()