کاغذ دیواری از جمله تجهیزات دکوراسیون داخلی است که از زیبایی فوق العاده ای برخوردار است. فروش کاغذ دیواری در دسته بندی های مختلف انجام می گیرد و افراد مختلف با سلایق متفاوت می توانند از جلوه و نمای کاغذ دیواری برای تزئین دکوراسیون استفاده نمایند. استفاده از ایده های خلاقانه در تزئین دکوراسیون بسیار جذاب و چشمگیر می باشد و می تواند نظر بینندگان را به خود جذب نماید.

فروشگاه دکور آفیس چندین سال است که فعالیت حرفه ای خود را در زمینۀ پخش تجهیزات دکوراسیون از جمله انواع دیوارپوش، کفپوش، پرده، سقف کاذب و غیره آغاز نموده است. این مجموعه طی سال ها فعالیت مداوم توانسته محصولات با کیفیت و متنوعی را تأمین نموده و در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

فروش انواع کاغذ دیواری طرح برجسته

همانطور که می دانید، انواع کاغذ دیواری در طرح های متنوع و شکیل تولید و به بازار عرضه می شوند. افراد مختلف می توانند متناسب با سلایق متفاوتی که دارند، مناسب ترین دیوارپوش را انتخاب نموده و جهت تزئین نمای دکوراسیون سالن پذیرایی و اتاق ها استفاده نمایند. کاغذ دیواری طرح برجسته از جمله محصولات دیوارپوشی است که از جلوۀ خاصی برخوردار بوده و طرفداران زیادی دارد. امروزه خیلی از افراد علاقه مند به نصب دیوارپوش نقش برجسته می باشند. این سبک از طراحی دیوارپوش بسیار زیبا و چشمگیر می باشد، بسیاری از افراد تلاش می کنند از طرح های شکیل و متنوع کاغذ دیواری طرح برجسته و سه بعدی جهت ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی استفاده نمایند.

قیمت  فروش کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک متناسب با پارامترهایی چون طرح، رنگ و جنس مشخص می شود. امکان خرید کاغذ دیواری ارزان و همچنین گران توسط فروشگاه اینترنتی دکور آفیس برای مشتریان فراهم می باشد. البته امکان خرید کاغذ دیواری سفارشی برای خریداران مهیا می باشد، پس از مشاهدۀ مشخصات فنی محصولات، می توانید بهترین کاغذ دیواری را تهیه نمائید.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 481
نمایش همه
علاقه مندی ها ()