کاغذ دیواری خیلی از افراد را به حال و هوای قدیم می اندازد چون خیلی از افراد تمایل به نصب دیوارپوش داشتند و در حال حاضر نیز با افزایش تنوع طرح این نوع دیوارپوش، همچنان خرید کاغذ دیواری طرفداران زیادی دارد. نصب دیوارپوش علاوه بر آنکه زیبایی دکوراسیون را چند برابر می کند، بلکه امکان تمیز کردن سطوح دیوار راحت تر انجام می گیرد. البته متناسب با دیوارهایی که ممکن است ترک خوردگی و یا نیاز به مرمت کاری داشته باشد، می تواند گزینۀ مناسبی محسوب شود.

فروشگاه دکور آفیس با تلاش فراوان توانسته متناسب با نیاز مصرف کننده، انواع تجهیزات دکوراسیون داخلی را در طرح و اشکال مختلف تأمین نموده و در اختیار آنان قرار دهد. در لیست محصولات این فروشگاه می توانید فروش انواع کاغذ دیواری ساده، فروش کاغذ دیواری کودک و نوجوان ، سه بعدی، نقش برجسته، بافت دار و غیره را ملاحظه نمائید.

فروش کاغذ دیواری قابل شستشو

ویژگی مهمی که نسل جدید محصولات کاغذ دیواری دارند، داشتن روکش ضد آب pvc است که از جنس وینیل یا همان پلی وینیل کلراید است که ماهیت پلاستیکی دارند. از این رو نسبت به محصولات قدیمی بسیار مقاوم و مستحکم می باشد. البته امکان شستشو و تمیز کردن سطوح کاغذ دیواری را با دستمال مرطوب میسر می سازد.

در حال حاضر فروش کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری مخملی، کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری الیاف طبیعی و ... طرفداران زیادی دارد و خیلی از افراد جهت تغییر در نمای دکوراسیون تلاش می کنند، از زیبایی و جلوۀ این نوع دیوارپوش استفاده نمایند.

به دلیل تنوع بالایی که محصولات کاغذ دیواری در حوزۀ دکوراسیون داخلی دارد، قیمت کاغذ دیواری را نمی توان به راحتی مشخص نمود.

جهت دریافت لیست قیمت کاغذ دیواری می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید و پس از بررسی جزئیات محصول، می توانید بهترین کاغذ دیواری را با قیمت ارزان سفارش دهید.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 563
نمایش همه
علاقه مندی ها ()