کاغذ دیواری یکی از پرفروش ترین محصولات دیوارپوش محسوب می شود و جهت تزئین نمای دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. خوشبختانه با گذشت زمان بر تنوع طرح، رنگبندی و جنس کاغذِ  کاغذ دیواری افزوده شده است. انتخاب و خرید کاغذ دیواری بر اساس سلیقۀ شخصی و فاکتورهای دیگر صورت می گیرد. البته انتخاب دیوارپوش با وجود تنوع طرح و نقش، کاری سخت و دشوار به شمار می رود و برای خیلی از افراد به سختی انجام می گیرد.

فروشگاه دکور آفیس به دلیل سابقۀ فعالیت طولانی که در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی دارند، توانسته اند بر تنوع محصولات فروشگاه بیفزایند و انواع کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک را در لیست محصولات مجموعۀ خود داشته باشند.

فروش کاغذ دیواری در طرح های متنوع

کاغذ دیواری با طرح مواج، کاغذ دیواری با طرح اشکال هندسی، کاغذ دیواری با طرح های انتزاعی، کاغذ دیواری با طرح گل رونده، آب رنگی، اسپرتی، طرح ساده و یکنواخت، کاغذ دیواری نقش برجسته و ... از جمله انواع کاغذ دیواری در طرح های متنوع محسوب می شوند. جهت تغییر در نمای دکوراسیون می توان از زیبایی طرح های شکیل و جذاب کاغذ دیواری استفاده نمود.

از مهمترین ویژگی های نسل جدید کاغذ دیواری می توان به قابل شستشو بودن، مقاومت بالا در برابر پارگی و غیره اشاره نمود. با استفاده از این نوع دیوارپوش می توان زیبایی دکوراسیون را چندین برابر نمود. در این صورت می توان جلوۀ چشمگیر و قابل توجهی در نمای دکوراسیون بوجود آورد و بینندگان را می تواند به خود مجذوب سازد. فروش کاغذ دیواری حراجی از طریق سایت انجام می گیرد. 

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس در حوزۀ فروش تجهیزات و لوازم دکوراسیون داخلی به فعالیت خود ادامه می دهد و توانسته اند امکان خرید اینترنتی کاغذ دیواری را برای مشتریان فراهم سازند.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 576
نمایش همه
علاقه مندی ها ()