پوستر دیواری از جمله محصولات دیوارپوش کاغذ دیواری محسوب می شود ولی با یک سری ویژگی های منحصربفرد می باشد. نصب دیوارپوش از گذشته های دور تا کنون برای عموم مردم شناخته شده می باشد و خیلی از افراد علاقه مند به نصب پوستر دیواری در بخش های مختلف دکوراسیون داخلی منزل و یا هر محیط دیگری می باشند. فروش پوستر دیواری در طرح و اشکال متنوعی صورت می گیرد که در ادامۀ مطلب به برخی از آنها اشاره مختصری خواهیم داشت.

فروشگاه دکور آفیس به عنوان یکی از عرضه کنندگان پوستر و کاغذ دیواری در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد. بر حسب نیاز بازار انواع پوستر دیواری در طرح های متنوع به فروش می رساند.

تبدیل تصاویر به پوستر دیواری

مهمترین ویژگی که پوسترهای دیواری دارند، امکان تبدیل تصاویر به پوستر دیواری توسط دستگاه های چاپ دیجیتال وجود دارد. بنابراین علاوه بر فروش پوستر دیواری آماده، امکان خرید پوستر دیواری سفارشی برای عموم مشتریان مهیا می باشد. بدین ترتیب افرادی که تمایل به داشتن پوستر اختصاصی با تصویر مورد پسند خود می باشند، می توانند از مزایای این آپشن که توسط برخی از فروشندگان محصولات دیوارپوش ارائه داده می شود، بهره مند شوید.

قیمت پوستر دیواری سفارشی نسبت به پوستر دیواری آماده ممکن است گران تر فروخته شود. خیلی از افراد جهت تغییر در دکوراسیون داخلی از جلوۀ پوستر دیواری استفاده می کنند چون ویژگی های منحصربفردی دارد. فروش پوستر دیواری مانند فروش پوستر دیواری ماشین اسپرت در ابعاد مختلف و به صورت رولی و چند تکه ای صورت می گیرد. چاپ پوستر دیواری حاصل یک تصویر کامل می باشد و با طرح های متنوعی می توانید تهیه نمائید.

اگر قصد خرید پوستر دیواری پذیرایی، کودکانه، فانتزی، اداری، تجاری و غیره را دارید، می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید. پس از بررسی مشخصات فنی محصولات، می توانید با قیمت ارزان بهترین پوستر دیواری لوکس را خریداری کنید.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 547
نمایش همه
علاقه مندی ها ()