پوستر دیواری سبک جدیدی از محصولات دیوارپوش کاغذ دیواری محسوب می شود ولی تفاوت قابل توجه و چشمگیری بین این دو محصول وجود دارد. این مقاله به صورت اختصاصی به ویژگی های پوستر دیواری و کاغذ دیواری می پردازد، پس پیشنهاد می کنیم تا انتها، ما را همراهی کنید تا اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول پرفروش داشته باشید. فروش پوستر دیواری در سال های اخیر نسبت به کاغذ دیواری طرفداران زیادی دارد.

امروزه فروشگاه دکور آفیس نیز به جمع فروشندگان دیوارپوش پوستر دیواری و کاغذ دیواری اضافه شده است چون به ویژگی های قابل توجه و خاص این محصول پرفروش پی برده است. لذا در لیست محصولات این فروشگاه می توانید شاهد فروش انواع پوستر دیواری پذیرایی، کودکانه، اداری و غیره باشید، که در ادامه بیشتر به تنوع این محصول اشاره خواهیم نمود، پس با ما بمانید.

قابلیت های خاص پوستر دیواری

همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، پوستر دیواری نوعی کاغذ دیواری با طراحی متفاوت به شمار می رود و دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد می باشد. امکان نظافت سطوح پوستر با استفاده از دستمال مرطوب، داشتن تنوع طرح، نصب آسان، داشتن استحکام در برابر شرایط محیطی و تابش نور خورشید برخی از ویژگی های دیوارپوش پوستر دیواری محسوب می شوند.

نکتۀ مهمی که باعث تمایز میان این دو محصول شده است، طرح چاپ پوستر دیواری و کاغذ دیواری می باشد که تفاوت قابل توجهی نسبت به یکدیگر دارند. در واقع چاپ پوستر دیواری بر گرفته از یک تصویر کامل به صورت ساده، سه بعدی و یا نقش برجسته می باشد ولی کاغذ دیواری از تکرار یک طرح و یا بافت ساده چاپ می شود. برای خرید پوستر دیواری آرایشگاه به سایت مراجعه کنید.

جهت درک مطلب گفته شده، می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی دکور آفیس به تفاوت این محصولات پی برده و سپس متناسب با سلیقۀ شخصی دیوارپوش مورد پسند خود را سفارش دهید.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 602
نمایش همه
علاقه مندی ها ()