پوستر دیواری چاپ متفاوتی نسبت به کاغذ دیواری دارد و امروزه در طراحی نمای دکوراسیون داخلی منازل می توان به وفور مشاهده نمود. از مهمترین ویژگی های پوستر دیواری می توان به تنوع طرح این محصول دکوراتیو اشاره نمود. چاپ پوستر دیواری  بسیار خاص و منحصربفرد می باشد چون یک تصویر کامل را به مخاطبان نشان می دهد و این مسئله موجب تمایز آن نسبت به کاغذ دیواری ساده شده است.

فروشگاه دیوار دکور چندین سال است که به صورت کاملاً تخصصی فعالیت خود را در زمینۀ فروش محصولات دکوراتیو در تهران آغاز نموده است و همواره با هدف مشتری مداری تلاش دارد بر تنوع و کیفیت محصولاتی که عرضه می کنند، بیفزایند.

فروش پوستر دیواری سه بعدی

سال های اخیر با فروش پوستر دیواری سه بعدی توانسته اند زیبایی فوق العاده جذابی در نمای دکوراسیون بوجود آورند. این محصول تفاوت قابل توجهی نسبت به محصولات قدیمی دیوارپوش کاغذ دیواری دارد و خیلی از افراد تلاش می کنند از مزایای این محصولات دکوراتیو در جهت ایجاد تغییرات چشمگیر و مدرن در نمای دکوراسیون استفاده نمایند. فروش پوستر دیواری سه بعدی طرفداران زیادی دارد چون از تکنیک چاپ 3D استفاده نموده اند و جلوه ای طبیعی به تصویر می بخشد.

به دلیل چاپ خاصی که پوسترهای دیواری دارند، از آن می توان جهت تزئین نمای پشت تلویزیون، پشت مبلمان، پشت تخت خواب و دیگر قسمت های سالن پذیرایی، آشپزخانه، راهرو و اتاق ها استفاده نمود. فروش و چاپ پوستر دیواری در سبک های مدرن، کلاسیک و همچنین تلفیقی صورت می گیرد. بنابراین امکان حفظ هارمونی میان اجزای تشکیل دهندۀ تجهیزات دکوراسیون داخلی به راحتی انجام پذیر می باشد.

جهت سفارش خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری مجلل و زیبا می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید. پس از مشاهده و بررسی مشخصات فنی و مقایسه قیمت پوسترهای دیواری، محصول مورد نظر خود را با قیمت ارزان تهیه نمائید.

 

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841

ایمیل:info@divardecor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 549
نمایش همه
علاقه مندی ها ()