تابلو یکی از جمله وسایلی است که جهت تزیین نمای دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته شده است.تابلو در سبک های مختلفی ساخته می شوند و با انتخاب و خرید تابلو با طرح خاص می تواند تغییرات قابل توجهی در طراحی دکوراسیون داخلی خواهد داشت. دیوار مهمترین بخش نمای دکوراسیون را تشکیل می دهد و به همین دلیل تزئین نمودن آن می تواند موجب زیبایی دکوراسیون شود. از این رو فروش تابلو جلوه ای خاص به نمای داخلی ساختمان می بخشد.  

فروشگاه دکور آفیس همواره تلاش دارد با استفاده از تجهیزات دکوراسیون داخلی، شرایط مناسبی را برای افراد فراهم سازد و به واسطه آن بتوانند زیبایی نمای سالن پذیرایی، اتاق ها، راهرو و .. را دو چندان می نمایند. فروش تابلوهای دکوراتیو، تابلو مذهبی، تابلو نقاشی و ... توسط این فروشگاه می تواند تغییرات چشمگیری در نمای دکوراسیون بیاورد.

فروش تابلو پذیرایی

جهت ایجاد تغییر در نمای داخلی سالن پذیرایی و یا قسمت های مختلف می توانید از طرح های زیبای تابلوهای پذیرایی بر روی دیوار استفاده نمائید.تابلوها با طرح های زیبایی که دارند، سادگی نمای دیوار را از بین می برد و می تواند زیبایی خاصی به دکوراسیون ببخشد. تابلو نقاشی، تابلو پارچه ای، تابلو دکوراتیو و ... برخی از انواع تابلو موجود در بازار محسوب می شوند و این مساله نقش بسزایی در زیبایی دکوراسیون دارد.

بر خلاف تصور برخی از افراد، خرید تابلو دارای یک سری نکات مهم است و توجه به آنها کمک می کند که بتوانید با قیمت ارزان و کیفیت بالا تابلوی مورد نظر خود را خریداری کنید. قیمت تابلو به جنس، طرح و نوع رنگ بستگی دارد. با توجه به عرضۀ انواع تابلو در سبک های مختلف، شرایط خوبی جهت خرید تابلو ارزان برای اقشار مختلف جامعه وجود دارد.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس نیز متناسب با توان مالی که افراد مختلف می توانند داشته باشند، امکان خرید پوستر دیواری و تابلو را با قیمت مناسب فراهم نموده است.

 فروشگاه دکور آفیس 

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 673
نمایش همه
علاقه مندی ها ()