پوستر دیواری یکی از پرفروش ترین محصولات دیوارپوش در ایران و سایر کشورها می باشد چون سبک طراحی و چاپ پوسترهای دیواری نسبت به کاغذ دیواری بسیار متفاوت می باشد. بدین ترتیب نظر خیلی از افراد را به خود جذب نموده است. امروزه فروش پوستر دیواری در طرح های متنوع و جذاب قابل مشاهده می باشد. در واقع افراد مختلف متناسب با سلایق شخصی که از آن برخوردار هستند، می توانند تجربۀ خرید بهترین  پوستر دیواری را با قیمت ارزان و کیفیت بالا داشته باشند.

فروشگاه دکور آفیس با داشتن سابقۀ طولانی در عرصۀ پخش تجهیزات دکوراسیون داخلی، هم اکنون در لیست محصولات فروشگاه، امکان خرید انواع پوستر دیواری طرح مدرن و کلاسیک را برای مشتریان مهیا کرده است.

عرضۀ انواع پوستر دیواری مدرن

خوشبختانه صنعت چاپ تجهیزات دکوراسیون داخلی روز به روز در حال پیشرفت می باشد. این مسئله موجب شده تا تولیدکنندگان تجهیزات دیوارپوش بتوانند تغییرات قابل توجهی در طراحی و چاپ کاغذ دیواری بوجود آورده و در نهایت موفق به چاپ و فروش انواع پوستر دیواری در طرح های مدرن و کلاسیک شوند. اگر قصد تغییرات جدی و اساسی در نمای دکوراسیون منزل را دارید، به تنهایی می توانید از مزایای تصاویر فوق العاده زیبای پوستر دیواری بهره مند شوید.

قیمت پوستر دیواری به کیفیت کاغذ پوستر دیواری و همچنین طرح و سایز آن بستگی خواهد داشت. توجه داشته باشید، طراح و چاپ پوستر دیواری به نحوی است که جلوه ای واقعی از نمای تصاویر را به مخاطبان نشان می دهد. در واقع چاپ پوستر دیواری متفاوت از کاغذ دیواری و به صورت کاملاً یک تکه می باشد و از حاصل از تکرار یک تصویر نمی باشد.

برای خرید پوستر دیواری سه بعدی به طرح مدرن و یا کلاسیک و خرید پوستر دیواری گل و... می توانید محصولات فروشگاه اینترنتی دکور آفیس را مشاهده و بررسی نموده و سپس با شرایط عالی دیوارپوش مورد پسند خود را سفارش دهید.

 فروشگاه دکور آفیس 

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 598
نمایش همه
علاقه مندی ها ()