آینه کنسول وسیله ای دکوراتیو است که جهت تزئین نمای دکوراسیون سالن پذیرایی، اتاق خواب و یا اتاق میهمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. ریشۀ اصلی ورود آینه کنسول به کشورهای ایتالیا و فرانسه باز می گردد و نشانه هایی از میز کنسول در سال های 17 میلادی در منازل افراد اشراف و ثروتمند را می توان مشاهده نمود. امروزه تولیدکنندگان تجهیزات دکوراتیو تلاش نموده اند بر تنوع این محصول دکوراتیو بیافزایند و بدین ترتیب شاهد فروش آینه کنسول از جنس چوب و فلز می باشیم.

فروشگاه بهسازان چوب به دلیل داشتن سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی، توانسته است بر حسب نیاز بازار، انواع آینه کنسول را در لیست محصولات مجموعۀ خود داشته باشد.

خرید آینه کنسول چوبی و فلزی

در حال حاضر امکان خرید آینه کنسول چوبی و فلزی در ابعاد و طرح های مختلف برای مصرف کنندگان وجود دارد. طراحی و ساخت آینه کنسول حاصل هنر، خلاقیت و توانایی است که از گذشته های دور تا کنون در گوشه و کنار جهان توسط افراد متبحر و توانمند اجرا و به فروش می رسند.

امروزه در ایران می توانید شاهد فروش آینه کنسول متشکل از متریال مختلف چون چوب، فلز، فیبر و خاتم می باشیم که از طراحی فوق العاده زیبا و منحصربفرد برخوردار می باشند. استفاده از هنر معرق کاری در ساخت آینه کنسول در ایران به دوران سلجوقیان باز می گردد و همچنان این سبک از طراحی و ساخت آینه کنسول، طرفداران خاص خود را در سراسر کشور دارد.

همانطور که بدان اشاره نمودیم، قیمت آینه کنسول ارتباط مستقیم به جنس، ابعاد و طرح آن بستگی دارد. از این رو نمی توان قیمت مشخصی را برای این کالای دکوراتیو تعیین نمود.

جهت مشاهدۀ قیمت و خرید تخت دو طبقه و آینه کنسول می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 526
نمایش همه
علاقه مندی ها ()