تخت دو طبقه از دیگر انواع سرویس خواب موجود در بازار به شمار می آید. از مهمترین ویژگی هایی که می توان به این سبک از تخت خواب نسبت داد، فضای کمتری را اشغال می کند و گزینۀ مناسبی برای افرادی است که اتاق های مجزا برای هر کدام از فرزندان خود ندارند. از این رو با خرید تخت دو طبقه می توانند برای آنان تخت خواب مجزا تهیه نمایند. توجه داشته باشید، جهت خرید این نوع تخت خواب، نیز رعایت نکات استاندارد ضرورت دارد.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب از سابقۀ طولانی برخوردار است و طی سال ها فعالیت مداوم توانسته موفق به تولید و عرضۀ انواع سرویس خواب در مدل های متنوع گردد.

خرید تخت دو طبقه تمام چوب

امروزه خیلی از افراد علاقه مند به خرید تخت دو طبقه تمام چوب می باشند چون از کیفیت بالایی برخوردار است. جهت انتخاب تخت خواب، فاکتورهای متعددی باید در نظر گرفته شود، که می توان به فضای موجود، قیمت و مدل آن اشاره نمود. از این رو متناسب با افراد مختلف می توانید از مزایای این امکان استفاده نمائید. اهمیت دادن به موضوعات مهم به افراد کمک می کند که بتوانند راحت تر کالای مورد نیاز خود را تهیه نمایند. فروش تخت دو طبقه در مدل های مختلف صورت می گیرد و نسبت به گذشته تنوع این نوع سرویس خواب تغییرات چشمگیری نموده است و با طراحی های متفاوتی عرضه می شوند.

قیمت تخت دو طبقه به مدل و جنس تخت بستگی دارد. از این رو افراد مختلف می توانند بر حسب سلیقۀ شخصی و توان مالی که از آن برخوردار هستند، سرویس خواب مورد پسند خود را تهیه نمایند.

جهت خرید صندلی راک و تخت دو طبقه فلزی و یا چوبی به صورت اینترنتی و غیر حضوری می توانید به فروشگاه فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نموده و پس از بررسی تمام جزئیات، می توانید محصول مورد پسند خود را به راحتی سفارش دهید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 519
نمایش همه
علاقه مندی ها ()