کمد لباس از جمله وسایل مهم و پرکاربرد در محیط منزل به شمار می رود. همانطور که از نام این کالا مشخص می باشد، کمد لباس وسیله ای است که جهت قرار دادن لباس و پوشاک مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در گذشته اغلب شاهد فروش کمد لباس چوبی بودیم ولی در حال حاضر تولید کنندگان تجهیزات چوبی توانسته اند بر تنوع این کالا بیافزایند و شاهد عرضۀ انواع  کمد لباس در طرح های شیک و مدرن باشیم. کمد لباس درب لولایی و کمد لباس درب ریلی دو طرح رایج این محصول به شمار می روند.

فروشگاه بهسازان چوب با اتکاء به نیروی پرسنل مجرب در حوزه های فنی و فروش توانسته است فعالیت کاری خود را در حوزۀ فروش و پخش تجهیزات و لوازم چوبی دکوراسیون آغاز نموده و همچنان ادامه می دهد. این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، همواره تلاش دارد، تجهیزات چوبی بروز و مدرن تهیه و توزیع نماید. فروش کمد لباس درب لولایی و یا ریلی نیز جزء یکی از محصولات این مجموعه به شمار می آید.

فروش کمد لباس ریلی و ویژگی های آن

امروزه خیلی از افراد علاقه مند به خرید کمد لباس ریلی هستند چون طراحی این نوع کمد به نحوی است که نیاز به باز کردن درب به سمت بیرون ندارد و فضای کمتری را اشغال می کند. در واقع نیاز نیست نگران فضایی که باز کردن درب اشغال می نمود، باشیم. بنابراین برای آپارتمان های کوچک که از اتاق های کوچک برخوردار هستند، این نوع کمد لباس می تواند بسیار کاربردی و مقرون به صرفه باشد و از فضای اتاق به بهترین شکل ممکن استفاده نمائید.

اگر قصد خرید صندلی گردان و کمد لباس دارید، می توانید به صورت اینترنتی به واسطۀ فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب اقدام نمائید. این مجموعه امکان خرید آنلاین کمد لباس را به صورت کاملاً تضمین شده با قیمت ارزان فراهم نموده است.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 510
نمایش همه
علاقه مندی ها ()