کاغذ دیواری به عنوان اولین محصول دیوارپوش در تزیین نمای دکوراسیون ساختمان افراد اشراف مورد استفاده قرار می گرفت ولی با گذشت زمان و افزایش تنوع طرح این محصول، امکان خرید کاغذ دیواری برای اقشار مختلف با درآمد متوسط و کم نیز فراهم شد. استقبال فراوان از محصولات کاغذ دیواری به دلیل ویژگی های ظاهری و همچنین کیفیت بالای این محصول می باشد. در واقع افراد مختلف می توانند متناسب با سلایق شخصی خود، کاغذ دیواری با طرح مورد پسند خود انتخاب نموده و بر روی دیوار نصب گردد.

فروشگاه دکور آفیس از جمله فروشگاه های بزرگ و معتبر در زمینۀ تأمین تجهیزات دکوراسیون همچون کاغذ دیواری، پوستر دیواری، کفپوش پارکت، آسمان مجازی، انواع تابلو و ... فعالیت دارند. این مجموعه با توجه به داشتن نیروی متخصص همواره قادر به راهنمایی مشتریان هستند تا مناسب ترین محصول را با قیمت مناسب و کیفیت عالی تهیه نمایند.

خرید کاغذ دیواری پشت مبلمان

همانطور که می دانید تنوع محصولات کاغذ دیواری در سال های اخیر افزایش یافته است و این مسئله موجب شده تا بتوان از زیبایی محصولات جدید جهت تزیین نمای دکوراسیون قسمت های مختلف استفاده نمایند. سبک جدید کاغذ دیواری با عنوان کاغذ دیواری سه بعدی را طراحی و تولید نموده اند. از این رو این محصول به دلیل ویژگی های ظاهری که دارد، قابل نصب بر روی قسمتی از نمای دکوراسیون را دارد. با خرید کاغذ دیواری پشت مبلمان را می توان تزئین نمود و بدین وسیله زیبایی دکوراسیون سالن پذیرایی را تنها با خرید کاغذ دیواری سه بعدی طرح گل، کاغذ دیواری طرح مناظر طبیعی و مواردی از این قبیل تغییر داد.

اگر قصد خرید کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک مانند خرید کاغذ دیواری کودک و نوجوان دارید ولی در انتخاب طرح مناسب تردید دارید، می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی دکور آفیس به صورت آنلاین و یا تلفنی مشورت نموده و سپس مناسب ترین طرح دیوارپوش را انتخاب نموده و خریداری کنید.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 522
نمایش همه
علاقه مندی ها ()