کاغذ دیواری یکی از محصولات رایج و پرکاربرد در صنعت تزیین و طراحی دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته می شود. با استفاده از این فرصت می توان تغییرات قابل توجهی در نمای داخلی محیط منزل و یا محیط کار بوجود آورد. اگر علاقه مند به ایجاد تغییر در دکوراسیون هستید، به راحتی می توانید از مزایای  کاغذ دیواری استفاده نمائید. خرید کاغذ دیواری از نظر قیمت نسبت به بازسازی ساختمان بسیار مقرون به صرفه می باشد. البته ارتباط مستقیم با وضعیت نمای داخلی ساختمان خواهد داشت.

برای تهیۀ انواع کاغذ دیواری در طرح های مدرن و کلاسیک به سبک جدید می توانید به فروشگاه دکور آفیس مراجعه نمائید. در این مجموعه امکان تهیۀ بروزترین محصولات دکوراتیو متناسب با هر سلیقۀ شخصی مهیا می باشد و می توان از امکانات بروز جهت ایجاد تنوع و تغییر در دکوراسیون استفاده نمود.

موارد کاربرد کاغذ دیواری و انواع آن

همانطور که می دانید کاربرد کاغذ دیواری، همانطور که از نامش مشخص می باشد بر روی سطوح دیوار با چسب مخصوص نصب می شود و به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات دیوارپوش در تزئین نمای دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته می شوند. از گذشته تا کنون همواره خیلی از افراد علاقه مند به تهیه و نصب دیوارپوش کاغذ دیواری جهت جلوه بخشیدن به نمای دکوراسیون هستند. با این محصول می توان زیبایی نمای دکوراسیون را دو چندان نمود و حال و هوای محیط ساختمان مسکونی، تجاری و یا اداری را تغییر داد. کاغذ دیواری طرح مناظر طبیعی، کاغذ دیواری طرح مشاغل، کاغذ دیواری طرح شکوفه های بهاری، کاغذ دیواری طرح تراس، کاغذ دیواری طرح چهره، کاغذ دیواری بافت دار، کاغذ دیواری نقش برجسته، کاغذ دیواری طرح گل طلایی و نقره و ... تنها برخی از طرح های متنوع کاغذ دیواری به شمار می روند.

امکان خرید کاغذ دیواری حراجی در هر کدام از این طرح ها از طریق فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با قیمت ارزان امکان پذیر می باشد.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 461
نمایش همه
علاقه مندی ها ()