کاغذ دیواری از جمله وسایلی است که جهت تزئین دکوراسیون ساختمان بر روی دیوار نصب می شود. با استفاده از این نوع دیوارپوش می توان به راحتی در نمای ساختمان تغییرات متنوعی ایجاد نمود چون متناسب با سلایق مختلف، امکان خرید کاغذ دیواری با طرح های مدرن و امروزی وجود دارد. اگر از حال و هوای یکنواخت فضای منزل و یا محیط کار خسته شده اید می توانید از زیبایی کاغذ دیواری قابل شستشو در ابعاد مختلف استفاده نمائید. امروزه همچون گذشته امکان نصب کامل سطوح دیوار با این نوع دیوارپوش وجود دارد ولی امکان چسباندن تکه ای و تنها بخشی از قسمت دیوار با کاغذ دیواری وجود دارد و می توان زیبایی دکوراسیون را دو چندان نمود.

فروشگاه دکور آفیس با درایت و هوشیاری توانست کسب و کار مجموعۀ خود را در حوزۀ فروش وسایل دکوراتیو در تهران آغاز نماید. بدین ترتیب متناسب با محصولاتی که تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود، توانسته اند شرایطی جهت سفارش کاغذ دیواری، پوستر دیواری، پارکت، آسمان مجازی، سقف مجازی و مواردی از این قبیل را برای مشتریان فراهم نمایند.

فروش کاغذ دیواری لوکس

امروزه شاهد فروش انواع کاغذ دیواری لوکس با قیمت ارزان می باشیم. بدین ترتیب می توان با خرید کاغذ دیواری لوکس ارزش و بهای ملک را نسبت به قبل بیشتر نمود. کاغذ دیواری سه بعدی و کاغذ دیواری نقش برجسته دو سبک از طراحی متفاوت این محصول به شمار می روند و از آنها می توان جهت پوشش بخشی از نمای دیوار استفاده نمود. امروزه تکنیک های جدیدی جهت تزئین نمای دکوراسیون به کار برده می شود که در نتیجۀ آن افراد می توانند تنها قسمت هایی از فضای سالن پذیرایی و اتاق ها را با کاغذ دیواری مجلل و زیبا پوشاند و تغییر در نما بوجود آورد.

جهت سفارش خرید کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک مدرن و لاکچری می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی دکور آفیس داشته باشید.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 480
نمایش همه
علاقه مندی ها ()