پارکت به عنوان یکی از تجهیزاتی است که به عنوان کفپوش مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه تکنولوژی ساخت کفپوش پارکت نسبت به گذشته ارتقاء پیدا کرده است و این مسئله موجب ایجاد تغییر در ساختار پارکت شده است. بدین ترتیب امکان خرید پارکت با کیفیت عالی برای مشتریان فراهم می باشد. کفپوش ساختمان به عنوان یکی از قسمت های مهم ساختمان به شمار می رود چون مدت زمان زیادی افراد بر روی کفپوش گام بر می دارند، در نتیجه نوع کفپوش بر سلامت فیزیکی افراد تاثیرگذار خواهد بود. علاوه بر آنکه بر موارد مهمی چون نظافت و طول عمر آن نیز موثر خواهد بود. جهت خرید پارکت می توانید به فروشگاه های عرضه تجهیزات دکوراسیون داخلی مراجعه نمائید.

برای مشاهده طرح و برندهای معتبر پارکت ایرانی و خارجی می توانید به فروشگاه دکور آفیس مراجعه نمائید. در این صورت می توانید بروز ترین تجهیزات دکوراسیون داخلی مناسب را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

ویژگی های کفپوش پارکت با دوام

قابل شستشو بودن و استحکام بالا از مهمترین ویژگی های یک کفپوش پارکت با دوام به شمار می رود. نصب پارکت با کیفیت موجب راحتی ساکنین ساختمان می شود. در حال حاضر فروش پارکت مانند فروش پارکت لمینت چینی در دسته بندی های مختلف صورت می گیرد و بدین وسیله متناسب با میزان ترددی که در همان مکان صورت می توان مناسب ترین پارکت را تهیه نمود.

فروش پارکت ضد آب با عنوان پارکت لمینت و از جنس توده های به هم فشرده با رویه PVC  ساخته می شود. بدین ترتیب قابلیت شستشو را برای این محصول امکان پذیر می سازد. به همین دلیل شاهد کاربرد پارکت به عنوان کفپوش محیط آشپزخانه، سالن های ورزشی، رستوران ها، استخر و غیره می باشیم. البته لازم به ذکر است که پارکت از کیفیت بالا برخوردار بوده و به دلیلی داشتن سطحی نرم به عنوان کفپوش مناسب در محیط های مهد کودک، باشگاه ها، اتاق کودک و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شود.

 

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 603
نمایش همه
علاقه مندی ها ()