کاغذ دیواری سه بعدی طرح متفاوتی از محصولات کاغذ دیواری است و طرفداران زیادی دارد. با استفاده از این نوع دیوارپوش می توان تغییرات قابل توجهی در نمای دکوراسیون بوجود آورد. جهت تولید کاغذ دیواری سه بعدی از مواد اولیه با کیفیت با روکش پی وی سی استفاده می شود. از این رو توانسته اند امکان شستشو و نظافت سطح کاغذ دیواری به راحتی انجام می گیرد. جهت تغییر در نمای داخلی ساختمان می توان از مزایای کاغذ دیواری استفاده نمود چون امروزه توانسته اند بر تنوع طرح این نوع دیوارپوش بیافزایند.

فروشگاه دکور آفیس با بررسی نیاز بازار توانسته فعالیت خود را در حوزه فروش لوازم دکوراسیون آغاز نموده است و بدین وسیله امکان خرید انواع کاغذ دیواری سه بعدی را در طرح های متنوع و زیبا برای مشتریان فراهم نموده اند.

ویژگی بهترین کاغذ دیواری سه بعدی

ویژگی قابل توجه کاغذ دیواری سه بعدی، طرح چاپ این نوع دیوارپوش می باشد. با استفاده از این فرصت می توان از مزایای این محصول دکوراتیو جهت تزئین نمای داخلی ساختمان بهره گرفته می شود. از ابتدا، تولید کاغذ دیواری سه بعدی با روکش پی وی سی صورت گرفته می شود. استفاده از این روش موجب شده تا سطح کیفیت این نوع دیوار پوش ارتقاء پیدا کرده و سطح براق و قابل شستشو پیدا کند. به همین دلایل خیلی از افراد از خرید این نوع دیوارپوش استقبال می کنند. در واقع این نوع دیوارپوش از کیفیت بالا برخوردار بوده و دارای طول عمر بالایی می باشند. با نصب کاغذ دیواری سه بعدی به راحتی می توان فضای دکوراسیون را تغییر داد و بر زیبایی آن افزود. با توجه به قیمتی که این محصول دارد، جهت نوسازی ساختمان بسیار مقرون به صرفه می باشد.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس نیز به منظور رفاه حال مشتریان، جهت ارائه خدمات فروش اینترنتی کاغذ دیواری سه بعدی مانند  فروش پوستر دیواری کودک و یا دیگر محصولات فروشگاه، سایت فروشگاهی راه اندازی نموده است. 

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 531
نمایش همه
علاقه مندی ها ()