فروش کاغذ دیواری سه بعدی با دوام

مهمترین فاکتور جهت انتخاب و خرید کاغذ دیواری سه بعدی ، طرح تصاویر و قابل شستشو بودن این محصول می باشد. امروزه با نصب کاغذ با روکش وینیل می توان به سهولت روی سطوح دیوارپوش را با استفاده از دستمال مرطوب تمیز نمود. نسل جدید محصولات کاغذ دیواری از استحکام بالایی برخوردار است و می تواند گزینۀ مناسبی جهت تزیین نمای اتاق کودک و یا سالن پذیرایی و راهرو به شمار رود.

کاغذ دیواری سه بعدی از جمله محصولات جدید دیوارپوش به شمار می رود. نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ این نوع کاغذ دیواری از مخلوط الیاف فیبر سلولوزی بلند است که به عنوان الیاف نساجی بدون بافت به شمار می رود. در واقع این نوع شبکه با مواد آکریلیکی تقویت می شوند و از رنگدانه های جهت تولید تار بهره گرفته می شود و سطح استحکام و جذب کنندگی رطوبت در این محصول بیشتر از محصولات قدیمی می باشد.

فروشگاه دکور آفیس همواره تلاش دارد، مناسب ترین لوازم دکوراتیو را متناسب با سلایق مختلف تهیه و توزیع نماید. بدین ترتیب بتوانند تجهیزات با کیفیتی در راستای تزئین نمای دکوراسیون در مدل های جدید و قیمت مناسب عرضه نمایند.

نصب کاغذ دیواری سه بعدی در ابعاد کوچک جهت ایجاد تغییر در نمای منزل از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود چون این محصول با تصاویر متنوعی چاپ و عرضه می شوند. بنابراین افراد مختلف جامعه می توانند جهت نوسازی و یا تغییرات اساسی در دکوراسیون از مزایای کاغذ دیواری سه بعدی طرح گل و یا هر تصویر دیگری استفاده نمایند. انتخاب درست از تجهیزات دکوراتیو می تواند تغییرات بسزایی در نمای دکوراسیون بوجود آورد.

جهت خرید انواع کاغذ دیواری سه بعدی با دوام مانند خرید پوستر دیواری کلاسیک و ایرانی می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 499
نمایش همه
علاقه مندی ها ()