پوستر دیواری یکی دیگر از محصولاتی است که جهت تزئین دکوراسیون و نصب بر روی دیوار طراحی، چاپ و به بازار عرضه می شوند. با استفاده از این نوع دیوارپوش توانسته اند تغییرات زیبایی در قسمت های مختلف فضای دکوراسیون داخلی ساختمان بوجود آورند. از مهمترین ویژگی های پوستر دیواری می توان به قابل شستشو بودن و همچنین مقاومت بالای آن اشاره نمود، علاوه بر آنکه نمایی کامل از یک تصویر را به بیننده نشان می دهد و این مسئله بیش از هر عامل دیگری، افراد را علاقه مند به خرید پوستر دیواری در طرح های متنوع و لوکس با قیمت مناسب نموده است.

در صورت تمایل به خرید و یا مشاهدۀ برخی از محصولات پوستر دیواری طرح سه بعدی می توانید به فروشگاه دکور آفیس مراجعه نمائید. این مجموعه به صورت حرفه ای در صنعت توزیع لوازم و تجهیزات دکوراسیون در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و همچنان ادامه می دهد.

سفارش اینترنتی پوستر دیواری

با توجه به استقبال عموم مردم از فضای اینترنت و گسترش این بستر در سطح جهان و همچنین داخل ایران، برخی از فروشگاه ها و مجموعه های کوچک و بزرگ جهت عرضۀ محصولات خود اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی نموده اند. بدین وسیله بتوانند با هدف جلب رضایت مشتریان و همچنین عرضۀ بی واسطه و ارزان محصولات مجموعل خود را به فروش برسانند و سطح کیفیت خدمات دهی خود را ارتفاء ببخشند. از این رو شرایط مناسب جهت خرید اینترنتی پوستر دیواری و دیگر محصولاتی که جهت تزئین نمای دکوراسیون به کار گرفته می شوند، فراهم می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید تابلو و انواع پوستر دیواری از سرتاسر کشور می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید.

 

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 550
نمایش همه
علاقه مندی ها ()