خرید تابلو نیاز به تجربه ندارد و بر حسب سلیقه صورت می گیرد. امروزه عموم افراد جهت تزئین محل سکونت و یا محل کار از مزایای تابلو استفاده می کنند. خوشبختانه در سال های اخیر شاهد خرید و فروش انواع تابلو در سبک و متریال متفاوت می باشیم. با نصب تابلو بر روی دیوار می توان فضای خالی آن را متحول ساخت. خوشبختانه تنوع سبک تابلوهای نقاشی نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است و بدین وسیله می توان از آن جهت تغییر در دکوراسیون استفاده نمود. خرید تابلو نقاشی به عنوان یکی از بارزترین شیوه های تزیین نمای داخلی ساختمان به کار برده می شود.

فروشگاه دکور آفیس دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ فروش لوازم دکوراسیون ساختمان فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه بر حسب نیاز بازار انواع تابلو دکوراتیو در ابعاد و مدل های مختلف عرضه می نمایند.

خرید انواع تابلو و قیمت آن

با وجود مشغله های ذهنی که عموم افراد با آن روبرو هستند، حضور داشتن در فضای منزل با نمایی تکراری می تواند کسالت آور باشد. از این رو ایجاد تغییر در نمای دکوراسیون می تواند نظر افراد را بیش از حالت عادی به خود جذب کند و حس و حال افراد را نسبت به قبل متحول سازد. خرید و نصب تابلو در ابعاد مختلف نیز می تواند عاملی مؤثر در این راستا به شمار آید. اگر تمایل دارید با قیمت ارزان حال و هوای منزل و یا محیط کار را متحول سازید، پیشنهاد می کنیم از تصاویر متنوع و جذاب تابلوهای نقاشی، تابلو دکوراتیو، تابلو مدرن و کلاسیک استفاده نمائید.

به واسطۀ فروشگاه دکور آفیس می توانید تجربۀ خرید تابلو عکس مدرن را به صورت یک تکه ای و یا چند تکه ای داشته باشید. علاوه بر آنکه از نظر ابعاد و شکل هندسی نیز می توان به تابلوهای دایره ای و تابلوهای چند ضلعی اشاره نمود. بدین وسیله می توان متناسب با هر فضایی، بهترین خرید تابلو تزیینی را با قیمت مناسب انجام داد.

 

 فروشگاه دکور آفیس 

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 583
نمایش همه
علاقه مندی ها ()