قیمت تابلو به عوامل متعددی چون ابعاد، نوع متریال به کار رفته در ساخت تابلو، متریال نقاشی و سبک تصاویر بستگی دارد. بدین ترتیب متناسب با سلیقۀ شخصی و توان مالی می توانید از جلوۀ بصری انواع تابلو جهت ایجاد تغییرات چشمگیر در نمای دکوراسیون داخلی استفاده نمائید. امروزه خیلی از افراد همواره در صدد ایجاد تغییر در نمای دکوراسیون هستند و تابلو را به عنوان بهترین گزینه مد نظر قرار می دهند. در همین راستا قیمت تابلو برای آنها اهمیت ندارد و در صدد ایجاد تغییرات زیبا و متنوع در نمای اتاق نشیمن، اتاق خواب و دیگر قسمت های ساختمان می باشند.

اگر علاقه مند به مشاهدۀ سبک های جدید انواع تابلو مدرن و کلاسیک می باشید می توانید به فروشگاه دکور آفیس مراجعه نمائید. در این مجموعه قیمت تابلو متناسب با ارزش واقعی تابلوها می باشد و افراد مختلف می توانند بر اساس توان مالی که از آن برخوردار هستند، تابلوهای زیبا و متنوعی را با قیمت ارزان خریداری کنند.

قیمت تابلو مدرن

قیمت تابلو مدرن بر اساس ابعاد و سبک طراحی آن بستگی دارد. بدین ترتیب امکان خرید انواع تابلو با ارزش مالی متفاوت برای علاقه مندان به خرید لوازم دکوراتیو فراهم می باشد. بدین ترتیب افراد مختلف می توانند از این فرصت به بهترین شکل ممکن جهت تزئین نمای دکوراسیون استفاده نمائید. در برخی از موارد قیمت تابلو در انتخاب این نوع وسیلۀ تزئینی مهم نمی باشد و برای خیلی از افراد طرح و سبک تصاویر حائز اهمیت است.

قیمت تابلو مدرن و کلاسیک به ابعاد تابلو و متریالی که در ساخت تابلو مورد استفاده قرار گرفته اند وابسته می باشد. بدین ترتیب متناسب با توان مالی می توانید تابلویی مناسب تهیه نمائید.  

جهت اطلاع از قیمت خرید کاغذ دیواری و انواع تابلو می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نموده و به صورت اینترنتی محصول مورد پسند خود را تهیه نمائید.

 فروشگاه دکور آفیس 

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 506
نمایش همه
علاقه مندی ها ()