هزینه ای که برای خریداری پوستر دیواری پرداخت می ‌کنید به فاکتورهای متنوعی بستگی دارد. یکی از مهمترین نکاتی که روی قیمت پوسترهای دیواری تاثیر می گذارد اندازه آنها می ‌باشد. دکورافیس به طور کلی هزینه زیادی را از مشتریان خود برای خریداری پوستر دیواری دریافت نمی ‌کند. با این وجود شما بهتر است که زمان خریداری انواع پوستر های دیواری اطلاعات کلی در مورد قیمت آنها داشته باشید. هر یک از انواع پوستر های دیواری که دکورافیس به مشتریان خود ارائه دهد دارای کیفیت و قیمت مناسبی هستند و ساختار زیبایی به ساختمان می بخشند.

قیمت و هزینه خریداری پوستر دیواری چقدر است ؟

اگر شما به خوبی عواملی را که روی قیمت پوستر دیواری تاثیر می گذارد را بشناسید می توانید یکی از بهترین و مناسب ترین پوسترهای دیواری را برای دیوار ساختمان مورد نظر خود خریداری کنید.  یکی از مهمترین فاکتورهایی که روی قیمت پوستر دیواری تاثیر می‌ گذارد طرح و مدل پوسترهای دیواری می باشد. دکورافیس انواع طرح های متنوع پوستر های دیواری را با قیمتی مناسب در سایت به فروش می گذارد تا مشتریان با وارد شدن به سایت یکی از مدل های متنوع پوسترهای دیواری را بر اساس بودجه خود خریداری کنند. قیمت های ارائه شده توسط دکورافیس بر اساس استانداردهای مشخص شده می باشد. فروش پوستر دیواری گل سه بعدی در سایت دکور آفیس با بهترین قیمت انجام می گیرد. 

 کیفیت یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین فاکتورهایی است که روی قیمت پوستر دیواری تاثیر دارد. برخی از پوسترهای دیواری که در سایت دکورافیس به فروش می رسد قیمت بالاتری دارند که آنها دارای ساختار خاص و منحصر به فردی هستند. بنابراین شما زمانی که می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت پوستر دیواری به دست بیاورید باید در مورد ساختار پوسترهای دیواری که دکورافیس به فروش می ‌رساند نیز اطلاعات تان را افزایش دهید. هر یک از انواع پوسترهای دیواری که کیفیت مناسبی دارند را شما می توانید مدت زمان زیادی مورد استفاده قرار دهید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 593
نمایش همه
علاقه مندی ها ()