هر یک از افرادی که می‌ خواهند جذابیت دکوراسیون داخلی خود را افزایش دهند تمامی تجهیزات مورد نیاز خود را از بین مدل های جدید خریداری می‌ کنند. بنابراین ترجیح می‌ دهند که بین مدل های متنوع تابلو یکی از آنها که جدید و به روز می باشد را خریداری نمایند. دکورافیس انواع  تابلو های مدرن و جدید را به صورت اینترنتی و حضوری به مشتریان خود ارائه می دهد. شما می توانید در بین انواع مدل های متنوع این نمونه از عناصر داخلی یکی از آنها را که دکورافیس به شما ارائه می دهد خریداری کنید و روی دیوار بزنید.

خرید بهترین و جدیدترین تابلو ها

  تابلو های جدید و مدرن خاص و منحصر به فرد می باشند و هر یک از آنها دارای جذابیت ویژه‌ ای هستند. شما قادر خواهید بود که پیش از خریداری انواع تابلو های جدید و مدرن مدل های آنها را در سایت دکورافیس مشاهده کنید. پیش از خریداری آنها تطابق رنگی و طرح آنها را نیاز است که با دکوراسیون داخلی خود مورد بررسی قرار دهید. کارشناسانی که در زمینه فروش این نمونه از عناصر داخلی فعالیت می‌ کنند می ‌توانند به شما مشورت های لازم را برای خرید ارائه دهند. کارشناسان دکورافیس به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی پرسش ‌های مشتریان خود هستند. خرید تابلو گل را از سایت انجام دهید.

رنگ بندی و طرح‌ های هر یک از انواع تابلو های جدید و مدرن و متنوع است. به همین دلیل شما به راحتی می توانید در بین مدل های متنوع یکی از آنها را برای دکوراسیون داخلی خود خریداری کنید. هر یک از انواع تابلو هایی که دکورافیس به مشتریان خود ارائه می دهد دارای طرح های خاصی هستند که با بیشتر دکوراسیون های داخلی مطابقت خواهند داشت. دکورافیس قیمت مناسبی برای خریداری انواع این عناصر داخلی از مشتریان خود دریافت می‌ کند. بنابراین شما می توانید تعداد زیادی از انواع عناصر داخلی را خریداری کنید و در بیشتر بخش ‌های خانه خود مورد استفاده قرار دهید.

 فروشگاه دکورآفیس

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 522
نمایش همه
علاقه مندی ها ()