آینه کنسول از جمله وسایل چوبی خانگی به شمار می رود. قدمت طراحی و ساخت آینه کنسول به دورۀ 17 میلادی باز می گردد که در کشورهای ایتالیا و فرانسه شواهدی از کاربرد آینه کنسول را می توان رویت نمود. به طور کلی میز و آینه کنسول به منظور لوازم دکوری خانگی تهیه می شود و جهت تزئین نمای دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار گرفته می شوند. بدین ترتیب مجموعه های تولید کنندۀ آینه کنسول همواره در تلاش هستند از روش های مختلف هنری جهت تزئین این وسیلۀ چوبی استفاده نمایند.

فروشگاه دیجی چوب یکی از مجموعه های مجرب در عرصۀ تولید و پخش تجهیزات و لوازم دکوراتیو چوبی خانگی فعالیت خود را راه اندازی نموده اند. متناسب با نیاز بازار در لیست محصولات فروشگاه توانسته اند انواع آینه کنسول را تهیه نموده و در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

فروش آینه کنسول معرق کاری

ماهیت چوب به تولید کنندگان لوازم چوبی اجازه می دهد، با روش معرق کاری بر زیبایی آینه های کنسول بیافزایند. فروش آینه کنسول معرق کاری طرفداران زیادی دارد چون از جلوۀ هنری خاصی برخوردار است. علاوه بر سبک های طراحی آینه کنسول چوبی، شاهد طراحی و ساخت انواع آینه کنسول فلزی در مدل های زیبا و شکیل می باشیم.

آینه کنسول ست هندسی، آینه کنسول ست میداس، آینه کنسول ست دیاموند، آینه کنسول ست مارینا و ... برخی از طرح های متنوع ساخت  آینه کنسول به شمار می روند که از جنس فلز ساخته می شوند و در کنار آینه کنسول معرق کاری طرفداران خاص خود را دارد. از این رو افراد مختلف با سلایق شخصی و در نظر گرفتن دکوراسیون منزل  بهترین آینه کنسول را با قیمت مناسب تهیه نمایند.

جهت خرید میز جلو مبلی و آینه کنسول می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی دیجی چوب مراجعه نموده و پس از بررسی و مقایسۀ محصولات با یکدیگر، آینه کنسول و میز آرایش مورد پسند خود را سفارش دهید. 

دیجی چوب

دفتر فروش و تماس: تهران، یافت آباد، بلوار مدائن

دفتر پشتیبانی فنی: تهران، یافت آباد،حیدری جنوبی 

ایمیل : info@Digichoob.ir

دفتر فروش: 02141256562

دفتر پشتیبانی: 02166300923

شبکه اجتماعی: 09036231055

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 532
نمایش همه
علاقه مندی ها ()