تخت دو طبقه دارای یک سری ویژگی های خاص می باشد که باعث وجه تمایز آن نسبت به دیگر انواع تخت خواب شده است. مهمترین شاخصۀ این نوع تختخواب، طراحی آن به صورت دو طبقه می باشد که بر روی یکدیگر قرار گرفته می شوند. هدف اصلی از طراحی و ساخت تخت دو طبقه ، استفاده بهینه از فضای اتاق می باشد. به عبارتی افرادی که اتاق جداگانه برای هر کدام از فرزندان خود ندارند، می توانند با خرید تخت دو طبقه این کمبود جا را برای آنان جبران نمایند.

فروشگاه بهسازان چوب چندین سال است که توانسته اند موفق به عرضۀ تجهیزات چوبی خانگی و اداری در سطح بازار گردند. این مجموعه به اقتضای نیاز بازار توانسته اند شرایط مناسبی برای فروش تخت خواب مناسب در مدل های مختلف برای مشتریان فراهم سازند.

اهمیت خرید تخت دو طبقه

اهمیت خرید تخت دو طبقه، تأمین فضایی مناسب برای فرزندان جهت استراحت کردن می باشد. اگر قصد تهیۀ این نوع تخت خواب را دارید، پیشنهاد می کنیم در نظر گرفتن جنس کفی تخت، رعایت ابعاد استاندارد و داشتن نرده بان مستحکم بسیار حائز اهمیت می باشد.

عدم اشغال فضای اضافی یکی از ویژگی های قابل توجه برای این مدل طراحی تخت خواب به شمار می رود. طراحی تخت دو طبقه در مدل های متنوع صورت می گیرد که برای مصرف کننده علاوه بر کاربردی بودن، بتوانند به نمای دکوراسیون جلوه ببخشند. البته هر کدام از این موارد تأثیر مستقیم بر قیمت تخت دو طبقه خواهد داشت. اگر تمایل به تهیۀ تخت خواب مناسب برای اتاق خواب می باشید، می توانید از تجربیات کارشناسان فروش استفاده نمائید.

جهت خرید تخت دو نفره و دو طبقه می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب اقدام نمائید. البته امکان دریافت خدمات مشاوره ای با کارشناسان فروش این مجموعه به صورت آنلاین برای مشتریان گرامی فراهم می باشد.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 484
نمایش همه
علاقه مندی ها ()