تاب ریلکسی از دیگر صندلی های رایج در سطح جهان به شمار می رود. یک روز سخت کاری را می توانید تنها با خرید تاب ریلکسی از بین ببرید. در واقع تهیۀ این نوع صندلی، راحتی را می توانید برای خود فراهم سازید. امروزه با قرار دادن یک  تاب ریلکسی در تراس و یا کنار شومینه و یا گوشه ای از فضای سالن پذیرایی یا اتاق خواب لحظات خوشی را برای خود و یا اعضای خانواده فراهم سازید.

فروشگاه بهسازان چوب یکی از مجموعه های معتبر در زمینۀ فروش تجهیزات چوبی کسب و کار خود را راه اندازی نموده است. جهت تنوع بخشیدن به محصولات فروشگاه، امکان خرید تاب ریلکسی را در مدل های مختلف برای مشتریان فراهم نموده اند.

خرید تاب ریلکسی برای دکوراسیون منزل

از دوران کودکی تا بزرگسالی برای عموم افراد تاب بازی بسیار خاطره انگیز می باشد و لحظات خوشی را برای افراد به ارمغان می آورد. از این رو تولید کنندگان تجهیزات چوبی تلاش نمودند با ساخت تاب ریلکسی یک نفره و یا دو نفره این شور و هیجان دوران کودکی را همچنان حفظ نگه دارند.

از این رو برخی از افراد که فضای کافی در نمای دکوراسیون منزل دارند، می توانند با قرار دادن تاب ریلکسی در قسمتی از سالن پذیرایی، علاوه بر کاربردی بودن این نوع صندلی جهت مرتفع نمودن خستگی، بتوانند جهت جلوه بخشیدن به نمای دکوراسیون از آن استفاده نمایند. تاب بازی و معلق بودن در هوا حس خوشایندی برای افراد بوجود می آورد البته لازم به ذکر است که فضای زیادی را اشغال می کند و افرادی که منزل کوچک دارند، کمتر خرید تاب ریلکسی را ترجیح می دهند. فروش تخت دو طبقه از طریق سایت انجام می گیرد. 

اگر تمایل به تعویض تجهیزات دکوراسیون و یا تغییر در نمای دکوراسیون دارید، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، با انتخاب و خرید تاب ریلکسی، این نیاز را برای خود برآورده نمائید. 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 542
نمایش همه
علاقه مندی ها ()