یکی از تجهیزاتی که که برای زیبایی خانه های مدرن خریداری می شود تابلو نقاشی مدرن می باشد. شما بین مدل های متفاوت تابلوهای نقاشی می توانید یکی از آنها که زیباتر و منحصر به فرد تر می باشد را خریداری کنید. مدل ها و طرح های متنوع تابلوهای دکورافیس را برای خریداری  تابلو نقاشی قادر خواهید بود مشاهده کنید و یکی از آنها که مناسب دکوراسیون داخلی تان است را خریداری نمایید. توجه داشته باشید که پیش از خرید تابلوهای نقاشی باید به سبک و طراحی آن دقت داشته باشید. اینکه سبک و طراحی تابلو منحصر به فرد باشد و جذابیت و زیبایی خانه شما را افزایش دهد بسیار مهم است.

خرید تابلو نقاشی مدرن و جذاب

یکی از مهمترین ویژگی هایی که تابلو نقاشی مدرن دارد این است که طرح ها و رنگ های به کار رفته شده روی آن ملایم است. در واقع شما باید به خوبی بدانید که تابلوهای نقاشی مدرن با استفاده از رنگ‌ های ملایم طراحی شده اند و به همین دلیل در ساختمان‌ ها و دکوراسیون های خاص و مدرن به کار برده می‌ شوند. دکورافیس با بهترین قیمت انواع تابلوی نقاشی مدرن را به مشتریان خود ارائه می دهد. شما می توانید از سایت اینترنتی دکورافیس هر یک از مدل های تابلو های نقاشی مدرن را خریداری کنید. برای خرید تابلو منظره به سایت مراجعه کنید.

 توجه داشته باشید که پیش از خریداری تابلو نقاشی مدرن باید اندازه و ابعاد آن را نیز بررسی نمایید. برخی از تابلوهای نقاشی که اندازه بزرگی دارند روی دیوار هایی با متراژ بالا نصب می شوند. اگر قصد خریداری تابلو نقاشی خاص و کاربردی را دارید باید بدانید که هزینه بیشتری را نیاز است برای خریداری آن پرداخت کنید. تابلوهای نقاشی که خاص و بی نظیر هستند با استفاده از رنگ ها و اصول خاصی طراحی شده اند. دکورافیس تمامی تابلوهای خاص و منحصر به فرد را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد. شما از تمامی مدل های تابلوهای نقاشی سایت دکورافیس به صورت اینترنتی می توانید بازدید نمایید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 563
نمایش همه
علاقه مندی ها ()