آینه کنسول به عنوان یکی از وسایل هنری است که تلفیق چوب و معرق کاری می باشد. البته جهت ساخت این نوع وسیله از فلز، فیبر و خاتم نیز ممکن است استفاده شود. خیلی از افراد طرفدار خرید آینه کنسول هستند چون به عنوان یکی از وسایل تزئینی در نمای دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته می شود. نکتۀ مهم که در رابطه با معرق کاری روی کنسول می توان به آن اشاره نمود، به دوران سلجوقیان مرتبط می شود و توانسته اند بر زیبایی این وسیلۀ چوبی بیفزایند.

فروشگاه بهسازان چوب یکی دیگر از فروشگاه هایی است که در لیست محصولات چوبی خود، توانسته اند امکان خرید آینه کنسول را در مدل های مختلف برای مشتریان فراهم سازند. افرادی که علاقه مند به خرید این محصول چوبی در نمای دکوراسیون سالن پذیرایی و یا اتاق خواب و میهمان هستند، می توانند به این مجموعه مراجعه نمایند.

خرید آینه کنسول در مدل های مختلف

نکتۀ مهم که در رابطه با این محصول دکوراتیو وجود دارد، تولید آینه کنسول در مدل های مختلف می باشد. در واقع از سبک های هنری مختلف جهت ساخت و تزئین نمای چوب کنسول استفاده می کنند. بدین وسیله بتوانند طرح های متنوعی را تولید و روانۀ بازار نمایند.

فروش آینه کنسول در مدل های مدرن و معرق صورت می گیرد چون معرق کاری زیبایی خاص به نمای چوب می دهد. در واقع با معرق کاری و ایجاد فضا به قسمت های مختلف چوب می توانند جلوه ای سه بعدث و شیک به نمای چوب کنسول دهند و چشم بیننده را به خود متحیر سازند.  خرید تخت دو طبقه را از سایت انجام دهید.

قیمت آینه کنسول به ابعاد، جنس چوب، نوع معرق کاری و نمای آن بستگی دارد. با این تفاسیر افرادی که علاقه مند به خرید آینه کنسول ارزان هستند، می توانند به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمایند. لازم به ذکر است که توسط این مجموعه امکان خرید اینترنتی محصولات چوبی برای مشتریان فراهم می باشد.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021
72 95 13 66 021
464 310 66 021
آدرس دفتر : بازار مبل یافت آباد - اتـوبان سعیـدی- بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار بزرگ ولیــعصر پـلاک 126
(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)
از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب
ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 626
نمایش همه
علاقه مندی ها ()