هزینه ای که شما برای خرید انواع تابلو عکس پرداخت می کنید به مدل تابلوهای عکس بستگی دارد. هر یک از تابلوهای عکس که با ظرافت خاصی طراحی شده اند هزینه بالاتری برای خریداری خواهند داشت. در واقع شما جهت خرید هر یک از تابلو ها باید مدل آنها را ابتدا بررسی کنید و سپس یکی از آنها که با دیگر تابلوهای شما مطابقت دارند خریداری کنید. دکورافیس ارائه دهنده تابلو عکس با طرح ها و رنگ های متنوع می باشد. با وارد شدن به سایت دکورافیس می توانید انواع تابلو عکس را با قیمتی مناسب مشاهده کنید و سپس یکی از آنها را که بیشتر با دکوراسیون داخلی شما هماهنگ است خریداری کنید.

هزینه خریداری تابلو عکس چقدر است ؟

به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که تابلوهای عکس از جمله بهترین طرح عناصری می باشند که شما می‌ توانید درون آنها عکس های خود را قرار داده تا زیبایی عکس ها و همچنین دکوراسیون داخلی تان را افزایش دهید. تابلو عکس رنگ بندی متنوعی دارد که هر یک از رنگ بندی های متنوع آن را شما می توانید از دکورافیس خریداری نمایید. توجه داشته باشید که پیش از خرید تابلو عکس با رنگ بندی های متنوع نیاز است قیمت ها آنها را مشاهده کنید. به طور کلی باید بدانید دکورافیس قیمت مناسبی برای خرید تابلوهای عکس از مشتریانش دریافت می‌ کند.

یکی از فاکتورهایی که روی قیمت تابلو تاثیر می‌گذارد جنس تابلو می باشد. اگر جنس تابلو بسیار عالی و با کیفیت باشد هزینه بالاتری برای خریداری خواهد داشت. شما می توانید جهت خرید انواع تابلو عکس با کارشناسان فروش دکورافیس مشورت کنید تا آنها شما را برای خرید یکی از تابلوهای عکس زیبا و منحصر به فرد راهنمایی کنند. هر یک از کارشناسان فروش دکورافیس با مدل ها و طرح های متنوع تابلوهای عکس آشنا هستند و می‌ دانند که کدام یک از تابلوها برای دکوراسیون داخلی شما گزینه مناسب تری می باشند.

 فروشگاه دکورآفیس

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 654
نمایش همه
علاقه مندی ها ()