آینه کنسول از دیگر تجهیزات دکوراسیون داخلی است که افراد زیادی علاقه مند به خرید این وسیلۀ تزئینی برای جلوه دادن به نمای دکوراسیون منزل می باشند. خیلی از افراد جهت ایجاد تغییرات خاص در نمای دکوراسیون اتاق پذیرایی، اتاق میهمان و راهرو تمایل به خرید آینه کنسول دارند. میز کنسول دارای طراحی فوق العاده ای است که خوشبختانه در سال های اخیر شاهد نشانه های خلاقیت در طراحی میز و  آینه کنسول در سبک های کلاسیک و مدرن می باشیم.

فروشگاه بهسازان چوب دارای سابقۀ درخشان در حوزۀ تولید و پخش لوازم و تجهیزات دکوراسیون می باشد و همواره در صدد برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان در تهران و شهرستان ها می باشند.

نکات مهم خرید آینه کنسول

فاکتورهای مهم بر روی انتخاب و خرید میز و آینه کنسول وجود دارد که افراد مختلف با نگاه ریز بینانه می توانند مد نظر داشته باشند، تا بدین وسیله مناسب ترین آینه کنسول را متناسب با نمای دکوراسیون منزل خود تهیه نمایند. از گذشته های دور تا کنون، آینه کنسول به عنوان یکی از وسایل جدایی ناپذیری است که در تزئین نمای دکوراسیون اشراف و ثروتمند مورد استفاده قرار گرفته می شوند. با گذشت زمان و استفاده از متریال مختلف در طراحی و ساخت میز و آینه کنسول، توانستند با فروش آینه کنسول ارزان، امکان استفاده از این وسیلۀ تزئینی و دکوراتیو را برای افراد با سطح درآمد متوسط و اندک را نیز فراهم کنند. فروش صندلی راک از طریق سایت با بهترین قیمت انجام می گیرد. 

به طور کلی قیمت آینه کنسول به ابعاد، سبک طراحی و جنس آن بستگی دارد. بدین ترتیب امکان خرید آینه کنسول ارزان در کنار آینه کنسول هایی با قیمت بالا نیز وجود دارد.

اگر علاقه مند هستید که شما نیز بخشی از فضای دکوراسیون سالن پذیرایی و یا اتاق های دیگر را با جلوۀ آینه کنسول مزین نموده و زیبا نمائید، به بخش محصولات آینه کنسول وب سایت فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب مراجعه نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021
72 95 13 66 021
464 310 66 021
آدرس دفتر : بازار مبل یافت آباد - اتـوبان سعیـدی- بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار بزرگ ولیــعصر پـلاک 126
(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)
از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب
ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 445
نمایش همه
علاقه مندی ها ()