تاب ریلکسی از دیگر صندلی های مدرن به شمار می رود و افراد زیادی علاقه مند به خرید این محصول می باشند. فروش تاب ریلکسی با عنوان صندلی تابی نیز در سطح بازار خرید و فروش لوازم منزل صورت می گیرد. همانطور که می دانید هر وسیله ای که به شکل تاب طراحی می شوند، طرفداران زیادی دارد چون یادآور خاطرات خوش کودکی است. طراحی تاب های ریلکسی به صورت تک نفره، دو نفره و بیشتر متناسب با کاربری در محیط آپارتمانی و ویلایی، محبوبیت زیادی دارد. البته به دلیل فضاگیر بودن آن، متأسفانه تنها برخی از افراد متناسب با فضایی که در اختیار دارند، قادر به خرید تاب ریلکسی در طرح های متنوع و جذاب می باشند.

جهت مشاهدۀ برخی از مدل های رایج تاب ریلکسی می توانید به وب سایت فروشگاه بهسازان چوب مراجعه نمائید. با مراجعه به سایت های فروشگاهی، می توانید با مشاهدۀ قیمت و مشخصات فنی محصولات، سپس کالای مورد پسند خود را با ویژگی های فوق العاده تهیه نمائید.

فروش فوق العاده تاب ریلکسی

نکتۀ مهم که در رابطه با خرید و فروش تاب ریلکسی وجود دارد، اهمیت دادن به مدل و نوع متریال تشکیل دهندۀ آن می باشد. هدف اصلی طراحی و ساخت تاب ریلکسی، تهیۀ صندلی راحتی است که افراد هنگام نشستن بر روی آنها احساس راحتی داشته باشند و بتوانند اوقات فراغت خود را بر روی صندلی تاب ریلکسی بگذرانند. بدین وسیله خستگی ناشی از فعالیت های روزمرۀ خود را با استراحت کردن بر روی تاب ریلکس یک نفره و یا دو نفره مرتفع سازند.

در حالت کلی قیمت تاب ریلکسی به فاکتورهای متعددی بستگی دارد و پیش از خرید صندلی راحتی توصیه می کنیم، تمام جوانب را مد نظر قرار دهید که مرتبط به ابعاد و جنس آنها می باشید.

با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب، امکان خرید تخت دو طبقه و تاب ریلکسی برای مشتریان فراهم می باشد.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021
72 95 13 66 021
464 310 66 021
آدرس دفتر : بازار مبل یافت آباد - اتـوبان سعیـدی- بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار بزرگ ولیــعصر پـلاک 126
(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)
از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب
ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 555
نمایش همه
علاقه مندی ها ()