کاغذ دیواری مدرن طرفداران زیادی دارد چون از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار است. کاغذ دیواری از جمله محصولات دیوارپوش است که کاربرد آن را می توان در تزئین نمای دکوراسیون داخلی مشاهده نمود. سطح کیفیت محصولات جدید کاغذ دیواری بهبود یافته است و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. امروزه عموم افراد علاقه مند به خرید کاغذ دیواری مدرن در طرح های زیبا و شکیل می باشند. بدین ترتیب بتوانند جلوه ای خاص به نمای دکوراسیون داخلی ببخشند. علاوه بر آنکه جنس محصولات کاغذ دیواری سه بعدی مدرن، با دوام بوده و قابل شستشو می باشند. در ادامۀ مقاله بیشتر به ویژگی های این محصولات خواهیم پرداخت.

فروشگاه دیوار دکور به صورت حرفه ای در حوزۀ تأمین و پخش تجهیزات دکوراسیون داخلی مجموعۀ خود را راه اندازی نموده است و با گذشت زمان توانسته اند بر تنوع محصولات خود بی افزایند.

فروش کاغذ دیواری مدرن ساده و سه بعدی

نکتۀ مهم که در رابطه با محصولات کاغذ دیواری مدرن مطرح می شود، نحوۀ طراحی و چاپ این نوع دیوارپوش می باشد. در واقع می توان انواع کاغذ دیواری نقش برجسته، کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری با تصاویر انتزاعی و عکس های گرافیکی تلفیقی و ... را به عنوان کاغذهای دیواری مدرن به شمار آورد.

سبک طراحی و چاپ کاغذ دیواری مدرن نسبت به مدل های قدیمی کاغذ دیواری، متنوع می باشد و از متدهای جدید نقاشی الهام گرفته می شود. علاوه بر آنکه جهت خلق این آثار به یاد مانده از دستگاه های چاپ دیجیتال پیشرفته بهره گرفته می شود. البته قیمت کاغذ دیواری مدرن نیز با توجه به جنس کاغذ و سبک طراحی و چاپ آنها مشخص می شود.

فروشگاه اینترنتی دیوار دکور به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش لوازم دکوراسیون داخلی مانند فروش کاغذ دیواری سه بعدی فعالیت می کند. قادر به عرضۀ انواع کاغذ دیواری در طرح های مدرن و کلاسیک با کیفیت بالا می باشند.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 551
نمایش همه
علاقه مندی ها ()