کاغذ دیواری سه بعدی از جمله محصولات پرفروش دیوارپوش در سطح بازار محسوب می شود. نقاشی ساختمان و نصب دیوار پوش راهکارهای مناسبی است که جهت تزئین نمای دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته می شوند. وجود دیوار در نمای ساختمان موجب محدود نمودن دید شما نسبت به مناظر طبیعی پیرامون ساختمان می باشد. در واقع وجود درختان، نمای شهر از ارتفاع، طلوع خورشید و غروب آفتاب برخی از مواردی هستند که هنگام ساختمان سازی، افراد از دیدن آنها محروم می شوند. بدین ترتیب مجموعه هایی که در حوزۀ تولید محصولات دیوارپوش فعالیت می کنند، تلاش نمودند با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته، اقدام به چاپ کاغذ دیواری سه بعدی در طرح های متنوع نمایند. خوشبختانه شاهد فروش کاغذ دیواری سه بعدی در ابعاد مختلف می باشیم.

مجموعۀ دیوار دکور به عنوان یکی از بزرگ ترین عرضه کنندگان تجهیزات دکوراسیون از جمله محصولات کاغذ دیواری، پوستر دیواری، انواع کفپوش و ... با برندهای معتبر و قیمت مناسب می باشند.

فروش کاغذ دیواری سه بعدی و کاربرد آن

به طور قطع خرید کاغذ دیواری مدرن و نصب کاغذ دیواری می تواند زیبایی فوق العاده ای به دکوراسیون ببخشد و یکنواختی محیط را از بین می برد. وجود پوستر دیواری سه بعدی بر روی دیوار، در نگاه اول افراد را گمراه می کند چون نقش و نگارهای سه بعدی بسیار جذاب و خیره کننده می باشد و همان ابتدا نگاه بیننده را به خود میخکوب می کند.

معمولاً اکثر افراد جهت تغییر در نمای دکوراسیون سالن پذیرایی از مزایای کاغذ دیواری سه بعدی طرح گل، تصاویر اشکال انتزاعی، تصاویر مناظر طبیعی و غیره استفاده می نمایند. نصب پوستر دیواری بر روی سطوح دیوار قسمت های مختلف نما، می تواند حس آرامش برای بینندگان بوجود آورد.

تأسیس فروشگاه اینترنتی دیوار دکور، امکان سفارش دهی اینترنتی و آنلاین محصولات فروشگاه را برای تمام مشتریان در سطح کشور فراهم نموده است.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 509
نمایش همه
علاقه مندی ها ()