تابلو فنگ شویی از جمله تابلوهای رایج در بازار محسوب می شود. مبحث فنگ شویی به صورت حرفه ای به مقولۀ طراحی دکوراسیون داخلی می پردازد. در واقع فنگ شویی، دانشی است که به افراد تعلیم نحوۀ فضاسازی دکوراسیون منزل، محیط کار و هر فضایی را به صورت اصولی می دهد. در واقع با مفاهیم فنگ شویی، به افراد کمک می کند هارمونی ترکیب رنگی ادوات و تجهیزات دکوراسیون داخلی را رعایت نمایند تا بدین وسیله بتوانند حس آرامش بخشی در نمای محل سکونت و محل کار ایجاد کنند. فروش تابلو فنگ شویی در طرح و ابعاد مختلف صورت می گیرد. عموم افراد می توانند از مزایای تابلوهای فنگ شویی جهت زیبایی و همچنین تداعی المان های ذهنی و تفکرات افراد استفاده کنند.

فروشگاه دکور آفیس از جمله فروشندگان مطرح در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی است. در لیست محصولات این فروشگاه، امکان خرید انواع تابلو فنگ شویی در ابعاد و طرح های مختلف برای مشتریان فراهم می باشد.

آشنایی با تابلوهای فنگ شویی

فنگ شویی به تنهایی یک علم محسوب می شود و در جایگاه خود دارای نمادهای منحصربفرد با قوانین خاص می باشد. پیدایش علم فنگ شویی در منطقۀ شرق آسیا آغاز شد و وسایل متعددی را به عنوان نمادهای فنگ شویی مشخص نمودند و هنگام تزئین نمای دکوراسیون بر اساس اصول فنگ شویی، از آنها استفاده می نمایند. البته در نقاشی تابلو فنگ شویی نیز می توان، اکثر نمادهای فنگ شویی را ملاحظه نمود.

گل، آینه، کریستال، آب نما، سگ فو، بامبو، اژدها، لاک پشت، قوباغه، چوب، پروانه، ماهی و ... تنها برخی از المان های اصلی در علم فنگ شویی محسوب می شوند. بدین ترتیب هنگام خرید تابلو فنگ شویی باید متناسب با فضای محیط و کارایی که ممکن است آنجا داشته باشد، مناسب ترین تابلوی فنگ شویی را تهیه نمائید.

جهت مشاهده و سفارش انواع تابلو فنگ شویی و خرید تابلو منظره و طبیعت می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید.

 فروشگاه دکورآفیس

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 3 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 698
نمایش همه
علاقه مندی ها ()