پوستر دیواری از دیگر محصولات دیوارپوش است که از جنس کاغذ دیواری بوده ولی با طراحی گرافیکی متفاوت. در مقالات متعددی در خصوص تفاوت عمدۀ پوستر دیواری و کاغذ دیواری اشاره نمودیم ولی در اینجا نیز به برخی از ویژگی های بارز پوسترهای دیواری می پردازیم. چند سال اخیر شاهد رونق فروش  پوستر دیواری در طرح های متنوع می باشیم. جنس پوستر دیواری نسبت به کاغذ دیواری مرغوب تر می باشد و قابل شستشو می باشد.

فروشگاه دیوار دکور یکی دیگر از فروشندگان تجهیزات دکوراسیون داخلی می باشد. این مجموعه متناسب با نیاز مصرف کنند و توان مالی که اقشار مختلف جامعه می توانند داشته باشند، امکان خرید پوستر دیواری ارزان را با طرح های متنوع و شکیل برای مشتریان فراهم نموده است.

فروش پوستر دیواری سه بعدی و ویژگی های آن

تا کنون کاربرد گستردۀ پوستر دیواری سه بعدی را در حوزۀ طراحی دکوراسیون داخلی منزل و محیط کار مشاهده نموده اید. ویژگی قابل توجهی که برای پوستر دیواری می توان اشاره نمود، شیوۀ طراحی گرافیکی تصاویر چاپ شدۀ پوستر دیواری می باشد. بینندگان با مشاهدۀ تصاویر، می انگارند که تصاویر پوستر دیواری سه بعدی، واقعی هستند. این مسئله موجب محبوبیت دو چندان این نوع دیوارپوش شده است.

امروزه افراد زیادی متناسب با مساحت محیط، ترکیب رنگبندی تجهیزات دکوراسیون و قیمت اقدام به خرید پوستر دیواری در طرح های زیبا و لوکس می نمایند. از مزایای دیگر محصولات پوستر دیواری می توان به تنوع ابعاد آن اشاره نمود. بنابراین متناسب با توان مالی، امکان خرید پوستر دیواری لوکس با قیمت ارزان و ابعاد کوچک برای شما فراهم می باشد.

بدیهی است با نصب پوستر دیواری زیبا و با کیفیت در ابعاد کوچک در نمای بخشی از دکوراسیون منزل و یا محیط کار، جلوه ای خاص به محیط ببخشید.

برای خرید انواع پوستر دیواری مانند خرید پوستر دیواری کودک می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 495
نمایش همه
علاقه مندی ها ()