پوستر دیواری کودک از جمله پوسترهای جدید موجود در بازار می باشد. امروزه طراحی و چاپ پوسترهای دیواری دچار تغییر و تحول قرار گرفته است و تولید کنندگان کاغذ دیواری و پوستر متناسب با نیاز بازار از تصاویر زیبا و خلاقانه ای برای چاپ پوستر دیواری استفاده می نمایند. فروش پوستر دیواری کودک را می توان در لیست آلبوم های محصولات دیوارپوش مشاهده نمود. به طور کلی جهت چاپ پوستر دیواری کودک از طرح های فانتزی و ترکیب رنگبندی شاد استفاده می کنند که جذابیت این نوع پوسترها برای کودکان بیشتر به نظر آید.

فروشگاه دیوار دکور بر حسب نیاز بازار، انواع پوستر دیواری کودک طرح دخترانه و پسرانه را فراهم نموده اند و در دسترس انتخاب والدین قرار داده اند. بدین ترتیب بتوانند جهت تزئین نمای دکوراسیون اتاق کودک استفاده نمایند.

خرید پوستر دیواری کارتونی کودک

نصب پوستر دیواری کارتونی کودک در نمای اتاق فرزندان، آنها را نسبت به پیرامون خود کنجکاو می کند و به پرورش تخیل آنها کمک می کند. در واقع افراد تنها به دلیل زیبایی، کاغذ دیواری کودک را تهیه نمی کنند چون تصاویر و نوع رنگ هایی که در چاپ تصاویر مورد استفاده قرار گرفته اند، معرف شخصیت جنسیتی کودک و همچنین حوادث پیرامون آنها می باشد.

اکثر تصاویر چاپ شده بر روی پوستر دیواری کودک از شخصیت های کارتونی و فیلم های انیمیشن الهام گرفته شده است و برای کودکان در رده های سنی یک ساله تا نوجوان جذاب و هیجان انگیز می باشد. البته هر چه سن کودک افزایش پیدا می کند، بیشتر تمایل به انتخاب طرح پوستر دیواری اتاق خود خواهد داشت چون تمایل به استقلال پذیری خود دارد.

برای  فروش پوستر دیواری گل و پوستر دیواری کودک و.... می توانید به فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید و از میان محصولات متنوع و بسیار جذاب این مجموعۀ معتبر، پوستر دیواری کودک ارزان و با کیفیت خریداری کنید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 474
نمایش همه
علاقه مندی ها ()