پوستر دیواری گل از جمله دسته بندی های پرفروش پوستر دیواری محسوب می شود. امروزه شاهد تنوع طراحی و چاپ پوستر دیواری گل با تصاویر زیبا و بسیار خلاقانه در ابعاد مختلف می باشیم. اکثر افراد پوستر دیواری گل را به عنوان خاص ترین دیوارپوش می شناسند. در طراحی این نوع پوستر دیواری از تصاویر گرافیکی زیبا و جذاب الهام گرفته می شود و هم اکنون شاهد فروش پوستر دیواری گل به صورت آماده و یا سفارشی می باشیم.

فروشگاه دیوار دکور به عنوان فروشنده لوازم و تجهیزات دکوراسیون داخلی فعالیت دارد و در لیست محصولات فروشگاه، امکان خرید پوستر دیواری گل، پوستر دیواری کودک، پوستر دیواری سه بعدی و غیره را فراهم نموده است.

فروش پوستر دیواری گل ارزان

امروزه اکثر افراد علاقه مند به نصب پوستر دیواری سه بعدی گل در نمای دکوراسیون سالن پذیرایی می باشند چون زیبایی دکوراسیون را دو چندان می کند و چشم هر بیننده ای را به خود جلب خواهد کرد.

علت اصلی استقبال عموم افراد از زیبایی این نوع پوستر دیواری به دلیل داشتن جلوۀ سه بعدی آن می باشد که بیننده تصاویر چاپ شدۀ پوستر را واقعی می انگارد. این ویژگی، باعث جلب نظر خیلی از افراد شده است و افراد بیشتر تمایل به نصب دیوارپوش در قسمت های مختلف نمای دکوراسیون محل سکونت و یا کسب و کار خود می باشند.

قیمت پوستر دیواری گل به ابعاد، طرح و جنس آن بستگی دارد. از این رو متناسب با توان مالی می توانید از مزایای این نوع پوستر جهت جلوه بخشیدن به نمای دکوراسیون داخلی استفاده نمائید. عموم افراد می توانند متناسب با توان مالی و بودجه ای که جهت تغییر و نوسازی ساختمان مد نظر گرفته اند، اقدام به خرید پوستر دیواری برجسته گل نمایند.

برای سفارش فروش پوستر دیواری ارزان می توانید به واسطۀ فروشگاه اینترنتی دیوار دکور، به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت نمائید.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 507
نمایش همه
علاقه مندی ها ()