پارکت و کاغذ دیواری از جمله محصولاتی است که جهت تزئین نمای دکوراسیون مورد استفاده قرار گرفته می شوند. افرادی که دارای خانه های قدیمی هستند با گذشت زمان شاهد استهلاک قسمت های مختلف ساختمان می باشند. متناسب با موقعیت های مختلف با خرید پارکت و یا نصب کاغذ دیواری پوستری، زیبایی دکوراسیون را بهبود ببخشید و محیط را جهت زندگی کردن مهیا نمائید.

جهت تهیۀ انواع کفپوش پارکت، طرح های جدید کاغذ دیواری می توانید به فروشگاه دکور آفیس مراجعه نمائید. این مجموعه به صورت حرفه ای در حوزۀ پخش لوازم دکوراسیون داخلی فعالیت دارد و همواره در تلاش برای عرضۀ محصولات با کیفیت به بازار می باشد.

تزئین دکوراسیون با خرید پارکت چوبی مدرن و کاغذ دیواری سه بعدی

امروزه به راحتی می توان تغییرات قابل توجهی در دکوراسیون بوجود آورد و به نوعی سطح رفاه زندگی را برای ساکنین ساختمان بهبود بخشید. پارکت چوبی و پارکت لمینت از جمله انواع پارکت موجود در بازار هستند که هر کدام از آنها ویژگی های منحصربفرد نسبت به یکدیگر دارند و افرادی که قصد تغییر کفپوش منزل دارند، می توانند با در نظر گرفتن قیمت و سلیقۀ شخصی، طرح کفپوش پارکت را انتخاب نمائید.

معمولاً طراحان دکوراسیون داخلی تلاش می کنند انتخاب کاغذ دیواری را به نوعی مکمل کفپوش انجام دهند چون زیبایی خاصی به دکوراسیون می بخشد.

هنگام خرید پارکت باید نرم بودن کفپوش، قابل شستشو بودن، داشتن استحکام بالا، داشتن ویژگی ضد سایش و تناسب رنگ آن با محیط دکوراسیون در نظر گرفته شود. بدین وسیله بتوان محیط دکوراسیون را به پارکت لمینت با کیفیت مجهز نمود. فروش کاغذ دیواری کودک و نوجوان از طریق سایت انجام می گیرد.

در برخی از مواقع نیز می توان تنها به خرید کاغذ دیواری مدرن اکتفاء نمود و نیاز به صرف هزینۀ بیش از اندازه نداشته باشید.

اگر علاقه مند به تغییرات اساسی در نمای دکوراسیون هستید، می توانید جهت راهنمایی و مشاورۀ تخصصی در خصوص انتخاب با دوام ترین پارکت و مناسب ترین کاغذ دیواری با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی دکور آفیس تماس حاصل فرمائید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 564
نمایش همه
علاقه مندی ها ()